Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3748
Title: Корекція негативних емоцій учнів з інтелектуальними порушеннями в навчальній діяльності
Other Titles: Коррекция негативных эмоций учащихся с интеллектуальными нарушениями в учебной деятельности
Correction of negative emotions of pupils with intellectual disabilities in educational activities
Authors: Коваленко, В. Є.
Коваленко, В. Е.
Kovalenko, V.
Keywords: негативні емоції
навчально-пізнавальна діяльність
інтелектуальні розлади
негативные эмоции
учебно-познавательная деятельность
интеллектуальные расстройства
negative emotions
educational and cognitive activity
intellectual disorders
Issue Date: 20-Sep-2019
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Коваленко В. Є. Корекція негативних емоцій учнів з інтелектуальними порушеннями в навчальній діяльності / В. Є. Коваленко // Природнича наука й освіта: сучасний стан і перспективи розвитку : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 20-22 верес. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; за заг. ред. Т. Ю. Маркіної, А. Б. Чаплигіної, Т. Є. Комісової. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 96–99.
Abstract: У статті проаналізовано проблему корекції негативних емоцій, які виникають у дітей з вадами інтелекту в навчально-пізнавальній діяльності. Ми розглядаємо методи обличчя, жесту, інтонації, контакту, конфіденційних дій, спосіб переключення уваги, різні типи пропозицій, нейропсихологічне дихання, рухові вправи та елементи самомасажу. В статье анализируется проблема коррекции негативных эмоций, возникающих у детей с ограниченными интеллектуальными возможностями в учебно-познавательной деятельности. Рассматриваются методы лицевых, жестовых, интонационных, контактных, конфиденциальных действий, метод переключения внимания, различные типы внушений, нейропсихологическое дыхание, двигательные упражнения и элементы самомассажа. Thе article analyzes the problem of correction of negative emotions that arise in children with intellectual disabilities in educational and cognitive activities. We consider methods of facial, gesture, intonation, contact, confidential actions, the method of switching attention, different types of suggestions, neuropsychological breathing, motor exercises and self-massage elements.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3748
Appears in Collections:Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Коваленко В. Є. pdf2.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.