Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3739
Title: Теоретичні питання оцінки якості роботи вищого навчального закладу
Other Titles: Теоретические вопросы оценки качества работы высшего учебного заведения
Theoretical aspects of guality assessment of higher educational establishment activity
Authors: Прокопенко, А. І.
Прокопенко, А. И.
Prokopenko, A. I.
Keywords: управління
оцінка,
якість
викладач
студент
вищий навчальний заклад
управление
оценка
качество
преподаватель
студент
высшее учебное заведение
management
assessment
quality
teacher
student
higher education
Issue Date: 2010
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Citation: Прокопенко А. І. Теоретичні питання оцінки якості роботи вищого навчального закладу / А. І. Прокопенко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. : Педагогіка / [редкол.: Г. Терещук (голов. ред.) та ін.]. – Тернопіль : [ТНПУ], 2010. – № 2. – С. 56–61.
Abstract: Розглянуто оцінку якості роботи вищого навчального закладу як уявлення про можливості вищої школи задовольнити потреби суспільства у конкурентоспроможних фахівцях, визнання цінності вищої освіти. До складників оцінки якості діяльності педагогічного колективу вузу віднесено діагностику, аналіз отриманих результатів, прогнозування розвитку суб’єктів професійної підготовки. На основі результатів моніторингу уточнено показники якості роботи вузу та чинники, які позитивно впливають на управління вищою освітою. Рассмотрено оценку качества высшего учебного заведения как представление о возможностях высшей школы удовлетворить потребности общества в конкурентноспособных специалистах, признание ценности высшего образования. К составляющим оценки качества деятельности педагогического коллектива вуза отнесено диагностику, анализ полученных результатов, прогнозирование развития субъектов профессиональной подготовки. На основе результатов мониторинга уточнено показатели качества работы вуза и факторы, которые положительно влияют на управление высшим образованием. The assessment o f university quality as a conception o f higher school potential to satisfy society demand in competitive specialists and acknowledgement o f higher education value has been examined. Diagnosing, analyzing o f obtained results, predicting the development o f subjects o f vocational training have been defined as components o f quality assessment o f teaching staff activities. On the ground o f monitored results the quality indices o f university activity and factors which influence higher education management in a positive way have been specified.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3739
Appears in Collections:Кафедра інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.