Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3686
Title: Дистанційна освіта з фізичного виховання в період карантину
Other Titles: Дистанционное образование по физическому воспитанию в период карантина
Distance education in physical education during quarantine
Authors: Кривенцова, І. В.
Клименченко, В. Г.
Іванов, О. В.
Кривенцова, И. В.
Иванов, А. В.
Kriventsova, I.
Klymenchenko, V.
Ivanov, O.
Keywords: фізичне виховання
студенти
навчання
дистанційна освіта
мотивація
физическое воспитание
студенты
обучение
дистанционное образование
мотивация
physical education
students
training
distance education
motivation
Issue Date: 2020
Publisher: Харківська державна академія фізичної культури
Citation: Кривенцова І. В. Дистанційна освіта з фізичного виховання в період карантину / І. В. Кривенцова, В. Г. Клименченко, О. В. Іванов // Фізична реабілітація та рекреаційно-оздоровчі технології. – Харків : ХДАФК, 2020. – № 5(2). – C. 98–103.
Abstract: Метою роботи є пошук адекватних шляхів та методів залучення студентської молоді до занять фізичними вправами в умовах дистанційного навчання. Матеріал і методи: у дослідженні взяли участь 55 студентів 1-3 курсу факультету іноземної філології педагогічного університету, які знаходилися на дистанційному навчанні. Результати: окреслено тематику та форми проведення дистанційного навчання з фізичного виховання, оцінено активність студентів під час очного та дистанційного навчання. Визначено роль, місце та можливості дистанційного навчання з фізичного виховання для студентів і викладачів. Висновки: дистанційні заняття фізичним вихованням допомагають формуванню більш об’ємного теоретичного багажу, сприяють збереженню здоров’я, мотивують до здорового способу життя за умови свідомої самоорганізації студента. Целью работы является поиск адекватных путей и методов привлечения студенческой молодежи к занятиям физическими упражнениями в условиях дистанционного обучения. Материал и методы: в исследовании приняли участие 55 студентов 1-3 курса факультета иностранной филологии педагогического университета, находились на дистанционном обучении. Результаты обозначены тематику и формы проведения дистанционного обучения по физическому воспитанию, оценен активность студентов во время очного и дистанционного обучения. Определена роль, место и возможности дистанционного обучения по физическому воспитанию для студентов и преподавателей. Выводы: дистанционные занятия физическим воспитанием помогают формированию более объемного теоретического багажа, способствуют сохранению здоровья, мотивируют к здоровому образу жизни при сознательной самоорганизации студента. The aim of the work is to find adequate ways and methods of attracting students to exercise in distance learning. Material and methods: 55 1-3 year students of the Faculty of Foreign Philology of the Pedagogical University took part in the study, were on distance learning. The results indicate the topics and forms of distance learning for physical education, assessed the activity of students during full-time and distance learning. The role, place and possibilities of distance learning in physical education for students and teachers are determined. Conclusions: distance physical education classes help to form a more voluminous theoretical baggage, contribute to maintaining health, motivate a healthy lifestyle with conscious student self-organization.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3686
ISSN: 2522-1914
Appears in Collections:Кафедра одноборств, фехтування і силових видів спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
№5(2) 2020-98-103.pdf454.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.