Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3683
Title: Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутніх вихователів щодо залучення дітей до рухової активності як складової здоров'язбережувальної діяльності
Other Titles: Теоретико-методические аспекты подготовки будущих воспитателей по привлечению детей к двигательной активности как составляющей здоровьесберегающей деятельности
Theoretical and methodological aspects of future tutors training as to attraction children to motor activity as a component of health preservation activity
Authors: Щербак, I. М.
Щербак, И. Н.
Sherbak, I.
Keywords: підготовка
майбутній вихователь
рухова активність
діти
вища школа
подготовка
будущий воспитатель
двигательная активность
дети
высшая школа
preparation
future tutor
physical activity
children
high school
Issue Date: 2015
Publisher: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Citation: Щербак І. М. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутніх вихователів щодо залучення дітей до рухової активності як складової здоров'язбережувальної діяльності / І. М. Щербак // Молодь і ринок . – 2015. – № 12 (131). – С. 80–83.
Abstract: У статті розглядаються основні теоретичні питання підготовки майбутніх вихователів щодо залучення дітей до рухової активності як складової здоров’язбережувальної діяльності. Визначено мотиваційно-особистісний критерій та мотиваційний компонент підготовки майбутніх вихователів щодо залучення дітей до рухової активності. В статье рассматриваются основные теоретические вопросы подготовки будущих воспитателейдля привлечения детей к двигательной активности как составляющей здоровьесберигающей деятельности. Определено мотивационно-личностный критерий и мотивационный компонент подготовки будущих воспитателей для привлечения детей к двигательной активности. In article the main theoretical questions of training of future tutors for involvement of children to physical activity as the making health saving activity are considered. It is defined motivational and personal criterion and a motivational component of training of future tutors for involvement of children to physical activity.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3683
ISSN: 2308-4634
Appears in Collections:Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Щербак І. М.pdf222.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.