Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3659
Title: Синергія кваліметрії та педагогічної діагностики у визначенні якості мистецької освіти
Other Titles: Синергия квалиметрии и педагогической диагностики в определении качества художественного образования
Synergy of qualimetry and pedagogical diagnostics in determining the quality of art education
Authors: Матвєєва, О. О.
Матвеева, О. А.
Matvіeіeva, О.
Keywords: мистецька освіта
якість освіти
кваліметрія
педагогічна діагностика
художественное образование
качество образования
квалиметрия
педагогическая диагностика
art education
the quality of education
qualimetry
pedagogical diagnostics
Issue Date: 21-Jun-2019
Publisher: Харківський Обласний організаційно-методичний центр культури і мистецтва, ТОВ «Друкарня Мадрид»
Citation: Матвєєва О. О. Синергія кваліметрії та педагогіічної діагностики у визначенні якості мистецької освіти / О. О. Матвєєва // Традиційна культура в умовах глобалізації: синергія традиції та інновації : матеріали наук.-практ. конф., Харків, 21–22 черв. 2019 р. / Упр. культури і туризму Харків. обл. держ. адмін., Харків. обл. орг.-метод. центр культури і мистецтва ; [редкол.: Л. Г. Омельченко, О. Г. Бугайченко, Н. М. Роман]. – Харків : Друкарня Мадрид, 2019. – С. 185–187.
Abstract: В доповіді досліджено застосування методів кваліметрії та педагогічної діагностики у визначенні якості мистецької освіти. Визначено основні категорії наукового апарату освітньої кваліметрії. Охарактеризовано етапи процедури оцінювання освітньої кваліметрії. Обґрунтовано методологічна значущість кваліметрії освіти, яка на думку автора, полягає в принциповій можливості виявляти якість об’єктів освітніх систем, нематеріальних за своєю природою, одним кількісним показником, незважаючи на множинність властивостей і ознак. В докладе исследовано применение методов квалиметрии и педагогической диагностики в определении качества художественного образования. Определены основные категории научного аппарата образовательной квалиметрии. Охарактеризованы этапы процедуры оценки образовательной квалиметрии. Обоснованно методологическая значимость квалиметрии образования, которая, по мнению автора, заключается в принципиальной возможности выявлять качество объектов образовательных систем, нематериальных по своей природе, одним количественным показателем, несмотря на множественность свойств и признаков. The report explores the methods of qualimetry and pedagogical diagnostics in determining the quality of art education. The main categories of scientific apparatus of educational qualimetry are defined. The stages of the procedure for assessment of educational qualimetry are described. The methodological significance of education qualimetry is substantiated. It makes it possible to detect the quality of educational system objects with one quantitative measure, despite the multiplicity of properties and features.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3659
ISSN: 978-617-7845-00-2
Appears in Collections:Кафедра музично-інструментальної підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.