Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3609
Назва: Філософські аспекти проблеми формування науково-дослідницької культури майбутнього педагога
Інші назви: Философские аспекты проблемы формирования научно-исследовательской культуры будущего педагога
Philosophical aspects of the problem of the formation of the research culture of the future teacher
Автори: Тушева, В. В.
Tusheva, V.
Ключові слова: науково-дослідницька культура
наука
науково-дослідницька діяльність
наукове знання
наукове пізнання
майбутні педагоги
научно-исследовательская культура
наука
научно-исследовательская деятельность
научное знание
научное познание
будущие педагоги
research activities
research culture
science
scientific knowledge
future teachers
Дата публікації: 15-лис-2018
Видавництво: Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Тушева В. В. Філософські аспекти проблеми формування науково-дослідницької культури майбутнього педагога / В. В. Тушева // Методологія сучасних наукових досліджень : зб наук. пр. за результатами ХV Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 15–16 листоп. 2018 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 143–146.
Короткий огляд (реферат): В статті з позицій філософського підходу розкрито поняття «наука», а також споріднених категорій: «науково-дослідницька діяльність», «наукове знання», «наукове пізнання», «культура», «духовне виробництво». Осмислення цих категорій визначають методологічні засади проблеми формування науково-дослідницької культури майбутнього педагога і створюють підґрунтя для подальшого вивчення означеної проблеми на теоретичному і методичному рівнях. В статье с позиций философского подхода раскрыто понятие «наука», а также родственных категорий: «научно-исследовательская деятельность», «научное знание», «научное познание», «культура», «духовное производство». Осмысление этих категорий определяют методологические основы проблемы формирования научно-исследовательской культуры будущего педагога и создают основу для дальнейшего изучения этой проблемы на теоретическом и методическом уровне. The concept of “science”, as well as related categories: “research activity”, “scientific knowledge”, “scientific knowledge”, “culture”, “spiritual production” is revealed in the article from the perspective of a philosophical approach. The comprehension of these categories determines the methodological foundations of the problem of the formation of the research culture of the future teacher and creates the basis for further study of this problem at the theoretical and methodological level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3609
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та диригентсько-хорової підготовки вчителя



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.