Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3609
Title: Філософські аспекти проблеми формування науково-дослідницької культури майбутнього педагога
Other Titles: Философские аспекты проблемы формирования научно-исследовательской культуры будущего педагога
Philosophical aspects of the problem of the formation of the research culture of the future teacher
Authors: Тушева, В. В.
Tusheva, V.
Keywords: науково-дослідницька культура
наука
науково-дослідницька діяльність
наукове знання
наукове пізнання
майбутні педагоги
научно-исследовательская культура
наука
научно-исследовательская деятельность
научное знание
научное познание
будущие педагоги
research activities
research culture
science
scientific knowledge
future teachers
Issue Date: 15-Nov-2018
Publisher: Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди
Citation: Тушева В. В. Філософські аспекти проблеми формування науково-дослідницької культури майбутнього педагога / В. В. Тушева // Методологія сучасних наукових досліджень : зб наук. пр. за результатами ХV Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 15–16 листоп. 2018 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 143–146.
Abstract: В статті з позицій філософського підходу розкрито поняття «наука», а також споріднених категорій: «науково-дослідницька діяльність», «наукове знання», «наукове пізнання», «культура», «духовне виробництво». Осмислення цих категорій визначають методологічні засади проблеми формування науково-дослідницької культури майбутнього педагога і створюють підґрунтя для подальшого вивчення означеної проблеми на теоретичному і методичному рівнях. В статье с позиций философского подхода раскрыто понятие «наука», а также родственных категорий: «научно-исследовательская деятельность», «научное знание», «научное познание», «культура», «духовное производство». Осмысление этих категорий определяют методологические основы проблемы формирования научно-исследовательской культуры будущего педагога и создают основу для дальнейшего изучения этой проблемы на теоретическом и методическом уровне. The concept of “science”, as well as related categories: “research activity”, “scientific knowledge”, “scientific knowledge”, “culture”, “spiritual production” is revealed in the article from the perspective of a philosophical approach. The comprehension of these categories determines the methodological foundations of the problem of the formation of the research culture of the future teacher and creates the basis for further study of this problem at the theoretical and methodological level.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3609
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та диригентсько-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.