Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3577
Title: МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ПЕДАГОГІКА. МОДУЛЬ ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Other Titles: МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ К САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЕ ПО ДИСЦИПЛИНЕ «ПЕДАГОГИКА. МОДУЛЬ ПЕДАГОГИКА ВЫСШЕЙ ШКОЛЫ» ДЛЯ СОИСКАТЕЛЕЙ ВТОРОГО (МАГИСТЕРСКОГО) УРОВНЯ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ
METHODOLOGICAL RECOMMENDATIONS FOR INDEPENDENT WORK ON THE DISCIPLINE "PEDAGOGY. HIGHER SCHOOL PEDAGOGY MODULE FOR SECONDARY (MASTERS) LEVEL APPLICANTS
Authors: Рибалко, Л. С.
Трубавіна, І. М.
Пісоцька, М. Е.
Калашнікова, Л. М.
Собченко, Т. М.
Цапко, А. М.
Рыбалко, Л. С.
Трубавина, И. Н.
Писоцкая, М. Э.
Калашникова, Л. М.
Собченко, T. Н.
Цапко, А. Н.
Rybalko, L.
Trubavina, I.
Pisotskaya, M.
Kalashnikova, L.
Sobchenko, T.
Tsapko, A.
Keywords: педагогіка вищої школи
здобувачі вищої освіти
професійна підготовка
професійні компетенції
самостійна робота
педагогика высшей школы
соискатели высшего образования
профессиональная подготовка
профессиональные компетенции
самостоятельная работа
higher education pedagogy
applicants for higher education
professional training
professional competencies
independent work
Issue Date: 2020
Publisher: Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди
Citation: Педагогіка. Модуль Педагогіка вищої школи : метод. рек. до самост. роботи для здобувачів другого (магістер.) рівня вищої освіти / Л. С. Рибалко, І. М. Трубавіна, М. Е. Пісоцька [та ін.] ; [за заг. ред. С. Т. Золотухіної] ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : [б. в.], 2020. – 32 с.
Abstract: Педагогіка як інтегрована навчальна дисципліна включає такі модулі, як: педагогіка вищої школи, педагогічний менеджмент, медіаосвіта, кібербезпека в освіті. Читається у І семестрі першого року підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, передує педагогічній практиці в закладах вищої освіти (ЗВО), що є необхідним в контексті одержання здобувачами права викладати за фахом. Найбільш ємніший перший модуль – педагогіка вищої школи (разом 150 годин, модуль «Педагогіка вищої школи» 60 годин). Саме його засвоєння є базою для вивчення подальших модулів з педагогіки і подальшого проходження педагогічної практики в ЗВО. Педагогика как интегрированная учебная дисциплина включает такие модули, как: педагогика высшей школы, педагогический менеджмент, медиаобразование, кибербезопасность в образовании. Читается в первом семестре первого года подготовки соискателей второго (магистерского) уровня высшего образования, предшествует педагогической практике в учреждениях высшего образования (УВО), что необходимо в контексте получения соискателями права преподавать по специальности. Наиболее емкий первый модуль - педагогика высшей школы (вместе 150 часов, модуль «Педагогика высшей школы» 60 часов). Именно его усвоения является базой для изучения последующих модулей по педагогике и дальнейшего прохождения педагогической практики в УВО. Pedagogy as an integrated educational discipline includes such modules as: higher education pedagogy, pedagogical management, media education, cybersecurity in education. It is read in the first semester of the first year of training of applicants for the second (master) level of higher education, preceded by pedagogical practice in institutions of higher education , which is necessary in the context of obtaining the right for applicants to teach in their specialty. The most capacious first module is the pedagogy of higher education (together 150 hours, the module "Pedagogy of higher education" 60 hours). It is his assimilation that is the basis for the study of subsequent modules in pedagogy and the further passage of pedagogical practice in institutions of higher education.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3577
Appears in Collections:Кафедра педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
метод. рек. пвш 2020.25.04.pdf982.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.