Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3566
Title: Бренд-комунікація та ребрендинг як засіб конструювання
Other Titles: Бренд-коммуникация и ребрендинг как средство конструирования
Brand communication and rebranding as a means of design
Authors: Соловйова, Д. Ю.
Сухорукова, Л. А.
Соловьева, Д. Ю.
Сухорукова, Л. А.
Solovyova, D.
Sukhorukova, L.
Keywords: бренд
ребрендинг
рестайлінг
рекламні комунікації
студентські роботи
рестайлинг
рекламные коммуникации
студенческие работы
brand
rebranding
restyling
advertising communications
student work
Issue Date: 23-Dec-2019
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Соловйова Д. Ю. Бренд-комунікація та ребрендинг як засіб конструювання / Д. Ю. Соловйова, Л. А. Сухорукова // Час мистецької освіти. Теорія і методика виховання художньо-обдарованої особистості у закладах мистецької освіти : зб. ст. VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 17–18 жовт. 2019 р. : [у 2-х ч.] / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: В. В. Фомін (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2019. – Ч. 2. – С. 253–255.
Abstract: У статті виявлено особливості використання ребрендингу як засобу конструювання рекламних комунікацій підприємства, що полягає у створенні відмінностей між конкуруючими продуктами та застосуванні ребрендингу як інформаційного приводу для комунікації з цільовою аудиторією. В статье выявлены особенности использования ребрендинга как средства конструирования рекламных коммуникаций предприятия, которые заключается в создании различий между конкурирующими продуктами и применении ребрендинга как информационного повода для коммуникации с целевой аудиторией. The article reveals the features of the using rebranding as a means of the constructing advertising communications of an enterprise, which is to distinguish between competing products and the use of rebranding as an information source for communication with the target audience.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3566
ISBN: 978-617-7298-28-0
Appears in Collections:Кафедра дизайну



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.