Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3551
Title: Формування готовності майбутніх учителів до педагогічної імпровізації в процесі фахової підготовки
Other Titles: Формирование готовности будущих учителей к педагогической импровизации в процессе профессиональной подготовки
Formation of readiness of future teachers for pedagogical improvisation in the process of vocational training
Authors: Башкір, О. І.
Башкир, О. И.
Bashkir, O. I.
Keywords: педагогічна імпровізація
фахова підготовка вчителя
вища школа
майбутні вчителі
педагогическая импровизация
профессиональная подготовка учителя
высшая школа
будущие учителя
pedagogical improvisation
professional teacher training
high school
future teachers
Issue Date: 2010
Publisher: Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди
Citation: Башкір О. І. Формування готовності майбутніх учителів до педагогічної імпровізації в процесі фахової підготовки : дис. на здоб. наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 — теор. і метод. проф. осв. / О. І. Башкір ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2010. – 239 с.
Abstract: У роботі розкрито сутність дефініції ”педагогічна імпровізація“ як швидкого, гнучкого й адекватного реагування на щойно створені ситуації або ті, що стихійно, раптово виникли в педагогічній діяльності, та вимагають миттєвої реакції. Обгрунтовано технологію формування готовності майбутніх учителів до педагогічної імпровізації в процесі фахової підготовки, уточнено критерії й показники готовності майбутнього вчителя до педагогічної імпровізації. В работе раскрыта сущность дефиниции "педагогическая импровизация" как быстрого, гибкого и адекватного реагирования на только что созданные ситуации или те, стихийно, внезапно возникли в педагогической деятельности, и требуют мгновенной реакции. Обоснованно технологию формирования готовности будущих учителей к педагогической импровизации в процессе профессиональной подготовки, уточнены критерии и показатели готовности будущего учителя к педагогической импровизации. The paper reveals the essence of the definition of “pedagogical improvisation” as a quick, flexible and adequate response to situations that have just been created or those that spontaneously arise suddenly in pedagogical activity and require an instant reaction. The technology of forming the readiness of future teachers for pedagogical improvisation in the process of vocational training is justified, the criteria and indicators of the future teacher's readiness for pedagogical improvisation are specified.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3551
Appears in Collections:Кафедра педагогіки
Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
дисертація_Башкір.pdf2.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.