Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3547
Title: Значення репертуару для сценічного втілення української народної пісні
Other Titles: Значение репертуара для сценического воплощения украинской народной песни
The value of the repertoire for the stage performance of Ukrainian folk song
Authors: Ткаченко, Г. М.
Фомін, В. В.
Ткаченко, А. Н.
Фомин, В. В.
Tkachenko, G.
Fomin, V.
Keywords: пісня
сценічне втілення
мистецтво
засоби
репертуар
студентські роботи
песня
сценическое воплощение
искусство
средства
репертуар
студенческие работы
song
stage embodiment
art
means
repertoire
student work
Issue Date: 23-Dec-2019
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Ткаченко Г. М. Значення репертуару для сценічного втілення української народної пісні / Г. М. Ткаченко, В. В. Фомін // Час мистецької освіти. Теорія і методика виховання художньо-обдарованої особистості у закладах мистецької освіти : зб. ст. VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 17–18 жовт. 2019 р. : [у 2-х ч.] / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: В. В. Фомін (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2019. – Ч. 2. – С. 156–161.
Abstract: У статті викладені основні константи підбору репертуару для сценічного втілення української народної пісні. Розглянуто основні напрямки та умови вибору репертуару, виходячи з особливостей творчого колективу або окремого вокаліста-виконавця. До основних висновків роботи відносяться положення щодо підбору репертуару, який вимагає чіткого перспективного бачення педагогічного процесу, як цілісної і послідовної системи, яка забезпечує вирішення єдиних художньо-творчих і виховних завдань. В статье изложены основные константы подбора репертуара для сценического воплощения украинской народной песни. Рассмотрены основные направления и условия выбора репертуара, исходя из особенностей творческого коллектива или отдельного вокалиста-исполнителя. К основным выводам работы относятся положения по подбору репертуара, который требует четкого перспективного видения педагогического процесса, как целостной и последовательной системы, обеспечивающей решение единых художественно-творческих и воспитательных задач. The article deals with the choice of repertoire for the stage performance of Ukrainian folk songs. It is indicated that when choosing a repertoire, the peculiarities of the creative team or an individual soloist, performer should be taken into account. It is emphasized that the correct repertoire contributes to a better understanding, has an effective effect on the audience.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3547
ISBN: 978-617-7298-28-0
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та диригентсько-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.