Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3491
Title: Виявлення творчих якостей дитини дошкільного віку
Other Titles: Выявление творческих качеств ребенка дошкольного возраста
The Identification of a Preschool-Age Childs Creative Qualities
Authors: Сюйфен, Цзі
Партола, В. В.
Сюйфен, Цзи
Syuyfen, Tszi
Раrtоlа, V.
Keywords: дитина
дошкільний вік
творчість
особистісні складники творчості
дошкільник
ребенок
дошкольный возраст
творчество
личностные составляющие творчества
дошкольник
child
preschool age
creativity
personal components of creativity
preschooler
Issue Date: 2017
Publisher: Комунальний вищий навчальний заклад «Херсонська академія неперервної освіти»
Citation: Сюйфен Цзі Виявлення творчих якостей дитини дошкільного віку / Цзі Сюйфен, В. В. Партола // Педагогічний альманах : зб. наук. пр. / Комун. вищ. навч. закл. "Херсон. акад. неперервн. освіти" ; [редкол.: В. В. Кузьменко (голов. ред.) та ін.]. – Херсон : ХАНО, 2017. – Вип. 35. – С. 16–20.
Abstract: Статтю присвячено особливостям дитини дошкільного віку. Було встановлено, що дошкільний вік вважається сприятливим періодом для прояву особистості дитини в різних галузях знань і творчості. Визначено, що головною особливістю особистого розвитку дитини дошкільного віку є творчість, що у свою чергу є нормальною особливістю віку дитини. Визначено, що творча особистість дитини дошкільного віку - це комплекс властивостей особистості. З творчістю нерозривно пов'язані такі якості особистості дошкільника, як продуктивна уява, творче мислення та активність, наявність творчих нахилів та здібностей, мотивації та суб'єктивного досвіду творення. Крім того до цього переліку додаються такі якості, як захопленість творчою діяльністю, оригінальність, ініціативність, швидке орієнтування в незнайомих ситуаціях, незвична напруженість уваги, сприйнятливість, інтуїція, широта знань, ухилення від шаблону, завзятість, висока самоорганізація, колосальна працездатність, задоволеність не тільки досягненням мети творчості, скільки самим творчим процесом. Статья посвящена особенностям ребенка дошкольного возраста. Было установлено, что дошкольный возраст считается благоприятным периодом для проявления личности ребенка в различных областях знаний и творчества. Определено, что главной особенностью личного развития ребенка дошкольного возраста является творчество, в свою очередь является нормальной особенностью возраста ребенка. Определено, что творческая личность ребенка дошкольного возраста - это комплекс свойств личности. С творчеством неразрывно связаны такие качества личности дошкольника, как продуктивное воображение, творческое мышление и активность, наличие творческих наклонностей и способностей, мотивации и субъективного опыта созидания. Кроме того в этот перечень добавляются такие качества, как увлеченность творческой деятельностью, оригинальность, инициативность, быстрое ориентирование в незнакомых ситуациях, необычная напряженность внимания, восприимчивость, интуиция, широта знаний, уклонение от шаблона, упорство, высокая самоорганизация, колоссальная работоспособность, удовлетворенность не только достижением цели творчества, сколько самим творческим процессом. The article is devoted to the features of a preschool child. It was found that the preschool age is considered a favorable period for the manifestation of the child's personality in various fields of knowledge and creativity. It is determined that the main feature of personal development of a child of preschool age is creativity, which in turn is a normal feature of the child's age. It is determined that the creative personality of a child of preschool age is a complex of personality traits. Such qualities of preschooler's personality are inextricably linked with creativity, such as productive imagination, creative thinking and activity, presence of creative inclinations and abilities, motivation and subjective experience of creation. In addition to this list are added such qualities as passion for creative activity, originality, initiative, quick orientation in unfamiliar situations, unusual attention span, receptivity, intuition, breadth of knowledge, evasion of pattern, persistence, high self-organization, achieving the goal of creativity, how much the most creative process.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3491
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сюйфен Цзі, Партола В.В .pdf728.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.