Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3472
Title: Педагогічні умови формування вокально-слухових навиків майбутніх вчителів музичного мистецтва
Other Titles: Педагогические условия формирования вокально-слуховых навыков будущих учителей музыкального искусства
Pedagogical conditions for the formation of vocal and auditory skills of future music teachers
Authors: Фан, Юаньюань
Тушева, В. В.
Fang, Yuanyuan
Tusheva, V.
Keywords: вокальна підготовка
вокально-слухові навики
вокально-слухові вміння
мотивація
вокально-слуховий тезаурус
практичні вміння
студентські роботи
вокальная подготовка
вокально-слуховые навыки
вокально-слуховые умения
мотивация
вокально-слуховой тезаурус
практические умения
студенческие работы
vocal training
vocally-auditory skills
vocally-auditory abilities
motivation
motivation
vocal-auditory thesaurus
student work
Issue Date: 23-Dec-2019
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Фан Юаньюань Педагогічні умови формування вокально-слухових навиків майбутніх вчителів музичного мистецтва / Фан Юаньюань, В. В. Тушева // Час мистецької освіти. Теорія і методика виховання художньо-обдарованої особистості у закладах мистецької освіти : зб. ст. VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 17–18 жовт. 2019 р. : [у 2-х ч.] / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: В. В. Фомін (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2019. – Ч. 2. – С. 108–112.
Abstract: В статті обґрунтовується значущість вокально-слухових навиків студентів-музикантів у вокально-педагогічному процесі, розкриваються педагогічні умови формування вокально-слухових навиків майбутніх вчителів музичного мистецтва, ефективність якого забезпечується взаємодією мотиваційної зацікавленості, теоретичних знань та практичних вмінь. В статье обосновывается значимость вокально-слуховых навыков студентов-музыкантов в вокально-педагогическом процессе, раскрываются педагогические условия формирования вокально-слуховых навыков будущих учителей музыкального искусства, эффективность которого обеспечивается взаимодействием мотивационной заинтересованности, теоретических знаний и практических умений. In the article meaningfulness of the vocally-auditory skills of the students-musicians is grounded in a vocally-pedagogical process, the pedagogical terms of the forming of the vocally-auditory skills of the future teachers of the musical art, efficiency of that is provided by cooperation of the motivational personal interest, theoretical knowledge and practical abilities, open up.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3472
ISBN: 978-617-7298-28-0
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та диригентсько-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.