Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3433
Title: Лексеми з позитивною конотацією у турецькому рекламному слогані
Other Titles: Лексемы с положительной коннотацией в турецком рекламном слогане
Positive connotations in Turkish advertising slogan
Authors: Логвиненко, І. А.
Логвиненко, И. А.
Logvynenko, I.
Keywords: рекламний слоган
позитивна конотація
Туреччина
рекламный слоган
положительная коннотация
Турция
advertising slogan
positive connotation
Turkey
Issue Date: 2012
Publisher: Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди
Citation: Логвиненко І. А. Лексеми з позитивною конотацією у турецькому рекламному слогані / І. А. Логвиненко // Сучасні тенденції сходознавства : матеріали II Всеукр. наук.-практ. конф. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: І. А. Бикова та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2012. – С. 58-64.
Abstract: Метою нашого дослідження є описати лексеми з позитивною конотацією у сучасному турецькому рекламному слогані і простежити їх зв'язок з таким поняттям як «менталітет нації». Матеріалом для дослідження послугували біля 300 рекламних слоганів. Целью нашего исследования является описать лексемы с положительной коннотацией в современном турецком рекламном слогане и проследить их связь с таким понятием как «менталитет нации». Материалом для исследования послужили около 300 рекламных слоганов. The purpose of our study is to describe the tokens with a positive connotation in the contemporary Turkish advertising slogan and to trace their connection to such a concept as "nation mentality". About 300 advertising slogans served as the research material.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3433
Appears in Collections:Кафедра східних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.