Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3352
Title: Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до використання музично-ігрових методів
Other Titles: Подготовка будущих учителей начальных классов к использованию музыкально-игровых методов
Preparing future primary school teachers for the use of music-playing methods
Authors: Кисельова, О. Є
Беземчук, Л. В.
Киселева, Е. Е.
Беземчук, Л. В.
Kiselova, О.
Bezemchuk, L.
Keywords: музично-ігрова діяльність
музично-ігрові методи
вчителі початкових класів
молодші школярі
студентські роботи
музыкально-игровая деятельность
музыкально-игровые методы
учитель начальных классов
младшие школьники
студенческие работы
music-playing activity
music-playing methods
primary school teacher
primary school students
student work
Issue Date: 23-Dec-2019
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Кисельова О. Є. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до використання музично-ігрових методів / О. Є. Кисельова, Беземчук Л. В. // Час мистецької освіти. Теорія і методика виховання художньо-обдарованої особистості у закладах мистецької освіти : зб. ст. VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 17–18 жовт. 2019 р. : [у 2-х ч.] / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: В. В. Фомін (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2019. – Ч. 1. – С. 182–185.
Abstract: У роботі доведено, що впровадження методики підготовки майбутніх учителів початкових класів до використання музично-ігрових методів на основі визначених педагогічних умов сприяє позитивним змінам у рівнях готовності студентів до організації музично-ігрової діяльності. В работе доказано, что внедрение методики подготовки будущих учителей начальных классов к использованию музыкально-игровых методов на основе определенных педагогических условий способствует позитивным изменениям в уровнях готовности студентов к организации музыкально-игровой деятельности. In the work it is proved that introduction of the methodology of preparation of the future primary school teachers to use game methods on the basis of the certain pedagogical conditions contributes to positive changes in the levels of students' readiness for organization of the music and playing activities.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3352
ISBN: 978-617-7298-28-0
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та диригентсько-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.