Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/332
Title: ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК МЕТОД АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО–ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
Authors: Хлєбнікова, Т. М.
Keywords: ділова гра
функції ділових ігор
компоненти структури ігрової діяльності
спонтанні ділові ігри
рольова гра
деловая игра
функции деловых игр
компоненты структуры игровой деятельности
спонтанные деловые игры
ролевая игра
business game
business games functions
components of game activity structure
spontaneous business games
role-playing game
Issue Date: 20-Apr-2016
Publisher: ТОВ «Планета-Принт»
Citation: Хлєбнікова Т. М. Дидактичні ігри як метод активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів / Т. М. Хлєбнікова // Управлінські та психологічні аспекти професійної підготовки фахівців в умовах інноваційного розвитку освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. / ХНПУ ім. Г. С. Сковороди ; за заг. ред. проф. Р. І. Черновол-Ткаченко, проф. О. І. Мармази, доц. О. Є. Гречаник. – Харків : Планета-Принт, 2016. – Ч. 1. – С. 238–243.
Abstract: У статті розглянуті питання застосування ділових ігор з метою активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, запропоновані розроблені варіанти дидактичних ігор. В статье рассмотрены вопросы использования деловых игр с целью активизации учебно-познавательной деятельности студентов, предложены разработанные варианты дидактических игр. In this article the metters of usege of business games with the aim of activation of learning and cognitive activity of the students are discussed, designed variations of didactic games are offered.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/332
Appears in Collections:Кафедра наукових основ управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хлєбнікова Т. М..pdf516.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.