Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3282
Title: Роль педагогічної практики у формуванні досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики
Other Titles: Роль педагогической практики в формировании опыта творческой деятельности будущих учителей музыки
The role of pedagogical practice in shaping the experience of creative activity of future music teachers
Authors: Панасенко, Ю. А.
Беземчук, Л. В.
Panasenko, Yu.
Bezemсhuk, L.
Keywords: досвід
творча діяльність
педагогічна практика
вчитель музичного мистецтва
студентські роботи
опыт
творческая деятельность
педагогическая практика
учитель музыкального искусства
студенческие работы
experience
creative activity
pedagogical practice
music teacher
student work
Issue Date: 23-Dec-2019
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Панасенко Ю. А. Роль педагогічної практики у формуванні досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики / Ю. А. Панасенко, Л. В. Беземчук // Час мистецької освіти. Теорія і методика виховання художньо-обдарованої особистості у закладах мистецької освіти : зб. ст. VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., Харків, 17–18 жовт. 2019 р. : [у 2-х ч.] / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: В. В. Фомін (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2019. – Ч. 1. – С. 198–202.
Abstract: У статті розглянуто питання формування досвіду творчої діяльності майбутніх вчителів музичного мистецтва. Проаналізовано види педагогічної практики. В статье рассмотрены вопросы формирования опыта творческой деятельности будущих учителей музыкального искусства. Проанализированы виды педагогической практики. The article deals with the formation of experience of creative activity of future teachers of music art. The types of pedagogical practice are analyzed.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3282
ISBN: 978-617-7298-28-0
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та диригентсько-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.