Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3265
Title: ІНКЛЮЗІЯ ЯК ОДИН ІЗ ЧИННИКІВ ВИХОВАННЯ ГАРМОНІЙНОЇ ОСОБИСТОСТІ
Other Titles: ИНКЛЮЗИЯ КАК ОДИН ИЗ ФАКТОРОВ ВОСПИТАНИЯ ГАРМОНИЧНОЙ ЛИЧНОСТИ
INCLUSION AS ONE OF THE FACTORS OF EDUCATION OF A HARMONIOUS PERSONALITY
Authors: Шишенко, В. О.
Шишенко, В. А.
Shyshenko, V.
Keywords: інклюзія
виховання гармонійної особистості
Нова українська школа
діти з особливими потребами
інклюзивне навчання
инклюзия
воспитание гармоничной личности
Новая украинская школа
дети с особыми потребностями
инклюзивное обучение
inclusion
fostering a harmonious personality
New Ukrainian school
children with special needs
inclusive education
Issue Date: 2019
Publisher: НАПН України, Інститут педагогіки НАПН України
Citation: Шишенко В. О. Інклюзія як один із чинників виховання гармонійної особистості / В. О. Шишенко // Практична філософія і Нова українська школа : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф., Київ, 16 трав. 2019 р. / НАПН України, Ін-т педагогіки НАПН України, Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін.] ; [редкол.: С. О. Сисоєва (голов. ред) та ін.]. – Київ, 2019. – С. 58–60.
Abstract: Гармонійний розвиток особистості в сучасному суспільстві залежить від багатьох компонентів: державної політики, родинного виховання, шкільного середовища, громадських та суспільних організацій, особистого спрямування тощо. Однак незаперечним є той факт, що сучасна людина не може жити в гармонії не усвідомлюючи власної відповідальності за розвиток цих компонентів, за їх розбудову. Поширення інклюзивного навчання в Україні робить нас не просто спостерігачами, а й активними учасниками процесу інтеграції людей з особливими потребами в наше суспільство. Гармоничное развитие личности в современном обществе зависит от многих компонентов: государственной политики, семейного воспитания, школьной среды, общественных и общественных организаций, личного направления и тому подобное. Однако неоспоримым является тот факт, что современный человек не может жить в гармонии не осознавая своей ответственности за развитие этих компонентов, по их развитие. Распространение инклюзивного обучения в Украине делает нас не просто наблюдателями, но и активными участниками процесса интеграции людей с особыми потребностями в наше общество. The harmonious development of the individual in modern society depends on many components: state policy, family education, the school environment, public and social organizations, personal direction and the like. However, the fact that modern man cannot live in harmony without realizing his responsibility for the development of these components and their development is indisputable. The spread of inclusive education in Ukraine makes us not just observers, but also active participants in the process of integrating people with special needs into our society.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3265
Appears in Collections:Кафедра початкової і професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
шишенко.pdf845.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.