Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3261
Title: ВЗАЄМОДІЯ СІМ'Ї ТА ШКОЛИ В КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА
Other Titles: ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ СЕМЬИ И ШКОЛЫ В КОНТЕКСТЕ ПЕДАГОГИКИ ПАРТНЕРСТВА
INTERACTION OF FAMILY AND SCHOOL IN THE CONTEXT OF PARTNERSHIP EDUCATION
Authors: Довженко, Т. О.
Довженко, Т. А.
Dovzhenko, Т.
Keywords: Нова українська школа
педагогіка партнерства
взаємодія сім'ї та школи
шкільне середовище
педагогічна просвіта батьків
майбутні вчителів початкових класів
Новая украинская школа
педагогика партнерства
взаимодействие семьи и школы
школьная среда
педагогическое просвещение родителей
будущие учителей начальных классов
New Ukrainian School
pedagogy of partnership
family-school interaction
school environment
pedagogical education of parents
future elementary school teachers
Issue Date: 2019
Publisher: НАПН України, Інститут педагогіки НАПН України
Citation: Довженко Т. О. Взаємодія сім'ї та школи в контексті педагогіки партнерства / Т. О. Довженко // Практична філософія і Нова українська школа : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф., Київ, 16 трав. 2019 р. / НАПН України, Ін-т педагогіки НАПН України, Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін.] ; [редкол.: С. О. Сисоєва (голов. ред) та ін.]. – Київ, 2019. – С. 10–12.
Abstract: Концепція «Нова українська школа» проголосила педагогіку партнерства одним із провідних напрямів взаємодії в сучасному шкільному середовищі. Батьки мають стати не лише активними учасниками освітнього процесу, а й розробниками ефективних стратегій співробітництва зі школою, генераторами нових ідей її розвитку, вибору додаткових дисциплін чи профільної діяльності. Концепция «Новая украинская школа» провозгласила педагогику партнерства одним из ведущих направлений взаимодействия в современной школьной среде. Родители должны стать не только активными участниками образовательного процесса, но и разработчиками эффективных стратегий сотрудничества со школой, генераторами новых идей ее развития, выбора дополнительных дисциплин или профильной деятельности. The New Ukrainian School concept proclaims partnership pedagogy one of the leading areas of engagement in today's school environment. Parents should become not only active participants in the educational process, but also developers of effective strategies for cooperation with the school, generators new ideas for its development, choice of additional disciplines or profile activities.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3261
ISBN: 978-966-644-492-5
Appears in Collections:Кафедра початкової і професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
довженко.pdf202.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.