Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3217
Title: ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ
Other Titles: ФОРМИРОВАНИЕ ПРОЕКТНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ
ESTABLISHING PROJECT COMPETENCE OF THE FUTURE TEACHER OF MATHEMATICS
Authors: Моторіна, В. Г.
Моторина, В. Г.
Motorina, V.
Keywords: математика
проектування
методичні задачі
проектна компетентність
майбутній учитель математики
математика
проектирование
методические задачи
проектная компетентность
будущий учитель математики
mathematics
projecting
methodological tasks
project competence
future teacher of mathematics
project competence
Issue Date: 2017
Publisher: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Citation: Моторіна В. Г. Формування проектної компетентності майбутнього вчителя математики / В. Г. Моторіна // Вісник Черкаського університету. Сер. : Педагогічні науки / Черкас. нац. ун-т імені Б. Хмельницького. – Черкаси : ЧНУ, 2017. – № 16. – С. 75–83.
Abstract: Стаття присвячена розробці методичної стратегії формування проектної компетентності майбутнього вчителя математики в процесі його методичної підготовки в педагогічних ВНЗ. Визначено сутність проектної компетентності майбутнього вчителя математики, критерії проектної компетентності. Встановлено принципи проектування системи навчання математики і на їх основі розроблено проектування технології навчання математики. Представлена система методичних задач, спрямованих на формування проектної компетентності майбутнього вчителя математики. Статья посвящена разработке методической стратегии формирования проектной компетентности будущего учителя математики в процессе его методической подготовки в педагогических вузах. Определена сущность проектной компетентности будущего учителя математики, критерии проектной компетентности. Установлены принципы проектирования системы обучения математике и на их основе разработаны проектирования технологии обучения математике. Представленная система методических задач, направленных на формирование проектной компетентности будущего учителя математики. The process of forming project competence of students will be effective if the methodological strategy offered is aimed at making logical analyses of the educational material, stating the didactical task, structure of the educational process.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3217
ISSN: 2076-586X
Appears in Collections:Кафедра математики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Моторіна В. Г. .pdf578.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.