Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3197
Назва: Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Історія світової і вітчизняної педагогічної думки" для здобувачів освітнього ступеня "Доктор філософії"
Інші назви: Методические рекомендации к самостоятельной работе по дисциплине "История мировой и отечественной педагогической мысли" для соискателей ученой степени "Доктор философии"
Guidelines for independent work on the discipline "History of world and domestic pedagogical thought" for applicants of the degree of Doctor of Philosophy
Автори: Ворожбіт-Горбатюк, В. В.
Штефан, Л. А.
Ворожбит-Горбатюк, В. В.
Vorozhbit-Gorbatyuk, V.
Shtefan, L.
Ключові слова: історія світової педагогічної думки
історія вітчизняної педагогічної думки
здобувачі наукового ступеня доктора філософії
самостійна робота
история мировой педагогической мысли
история отечественной педагогической мысли
соискатели ученой степени доктора философии
самостоятельная работа
history of world pedagogical thought
history of national pedagogical thought
applicants for a Ph.D.
individual work
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Ворожбіт-Горбатюк В. В. Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Історія світової і вітчизняної педагогічної думки" для здобувачів освітнього ступеня "Доктор філософії" / В. В. Горбатюк, Л. А. Штефан ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди . – Харків : ХНПУ, 2016. – 31 с.
Короткий огляд (реферат): Мета дисципліни „Історія світової і вітчизняної педагогічної думки ”: забезпечити умови для формування здатності особи розв’язувати комплексні задачі у професійній (викладацькій) і дослідницько-інноваційній діяльності, що передбачає осмислене застосування положень і методів гуманістичної педагогіки з урахуванням принципу історизму, здатність до саморозвитку, професійного самовдосконалення. Цель дисциплины "История мировой и отечественной педагогической мысли": обеспечить условия для формирования способности соискателя решать комплексные задачи в профессиональной (преподавательской) и исследовательско-инновационной деятельности, что предусматривает осмысленное применение положений и методов гуманистической педагогики с учетом принципа историзма, способность к саморазвитию , профессионального самосовершенствования. The purpose of the discipline "History of world and national pedagogical thought": to provide conditions for the formation of the ability of a person to solve complex problems in professional (teaching) and research and innovation activities, which involves a meaningful application of the provisions and methods of humanistic pedagogy, taking into account the principle of history , professional self-improvement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3197
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ворожбіт-Горбатюк В. В., Штефан Л. А. ІСВПД_.docx122.28 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.