Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3196
Title: Методичні рекомендації для самостійної роботи та підготовки до підсумкової атестації з навчальної дисципліни "Академічно і професійно-орієнтоване спілкування (англійська, німецька, французька)" для здобувачів освітнього ступеня "Доктор філософії"
Other Titles: Методические рекомендации для самостоятельной работы и подготовки к итоговой аттестации по учебной дисциплине "Академически и профессионально-ориентированное общение (английский, немецкий, французский)" для соискателей ученой степени "Доктор философии"
Guidelines for independent work and preparation for final certification in the academic discipline "Academic and professionally oriented communication (English, German, French)" for applicants for the degree of Doctor of Philosophy
Authors: Щебликіна, Т. А.
Щеблыкина, Т. А.
Shcheblykina, T.
Keywords: академічно і професійно-орієнтоване спілкування
сучасна іноземна мова
англійська мова
німецька мова
французька мова
іншомовна комунікативна компетентність
здобувачі наукового ступеня доктора філософії
самостійна робота
академически и профессионально-ориентированное общение
современный иностранный язык
английский язык
немецкий язык
французский язык
иноязычная коммуникативная компетентность
соискатели ученой степени доктора философии
самостоятельная работа
academically and professionally oriented communication
modern foreign language
English
German
French
foreign language communicative competence
applicants for a Ph.D.
individual work
Issue Date: 2016
Publisher: Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди
Citation: Щебликіна Т. А. Методичні рекомендації для самостійної роботи та підготовки до підсумкової атестації з навчальної дисципліни "Академічно і професійно-орієнтоване спілкування (англійська, німецька, французька)" для здобувачів освітнього ступеня "Доктор філософії" / Т. А. Щебликіна ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2016. – 43 с.
Abstract: Методичні рекомендації для самостійної роботи та підготовки до підсумкової атестації з навчальної дисципліни "Академічно і професійно-орієнтоване спілкування (англійська, німецька, французька)" для здобувачів освітнього ступеня "Доктор філософії" містять організаційно-методичні вказівки, перелік завдань залікових модулів, робочий тематичний план та тематику індивідуальної самостійної роботи здобувачів освіти за модульною системою, питання для обговорення, конструктивні, творчі завдання з іноземної мови. Завдання для самопідготовки, питання колоквіуму допоможуть здобувачам вищої освіти аналітично осмислити зміст лекційних занять, оптимізувати навчальну діяльність під час аудиторних занять, організувати самонавчання, раціонально здійснити самопідготовку до підсумкової атестації. Методические рекомендации для самостоятельной работы и подготовки к итоговой аттестации по учебной дисциплине "Академически и профессионально-ориентированное общение (английский, немецкий, французский)" для соискателей ученой степени "Доктор философии" содержат организационно-методические указания, перечень задач зачетных модулей, рабочий тематический план и тематику индивидуальной самостоятельной работы соискателей образования по модульной системе, вопросы для обсуждения, конструктивные, творческие задания по иностранному языку. Задания для самоподготовки, вопросы коллоквиума помогут соискателям высшего образования аналитически осмыслить содержание лекционных занятий, оптимизировать учебную деятельность во время аудиторных занятий, организовать самообучение, рационально осуществить самоподготовку к итоговой аттестации. Methodical recommendations for independent work and preparation for the final attestation of the academic discipline "Academic and vocationally oriented communication (English, German, French)" for applicants of educational degree "Doctor of Philosophy" contain organizational and methodological instructions and subjects of individual independent work of the learners on the modular system, discussion questions, constructive, creative tasks in a foreign language. Tasks for self-preparation, questions of the colloquium will help the students of higher education to analytically understand the content of the lectures, to optimize the educational activity during the classroom, to organize the self-study, to rationally carry out the self-preparation for the final certification.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3196
Appears in Collections:Кафедра англійської мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Щебликіна Т. А. АПОС.doc353 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.