Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3167
Title: Інтонаційна виразність голосу як необхідна умова успішної професійної діяльності вчителя музичного мистецтва
Other Titles: Интонационная выразительность голоса как необходимое условие успешной профессиональной деятельности учителя музыкального искусства
Intonational expressiveness of voice as a necessary condition for successful professional activity of a teacher of music art
Authors: Ткаченко, М. О.
Ткаченко, М. А.
Tkachenko, M.
Keywords: голос
інтонація
ітонаційна виразність
вчитель музичного мистецтва
голос
интонация
итонацийна выразительность
учитель музыкального искусства
voice
intonation
intonational expressiveness
teacher of music art
Issue Date: 10-May-2019
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Ткаченко М. О. Інтонаційна виразність голосу як необхідна умова успішної професійної діяльності вчителя музичного мистецтва / М. О. Ткаченко // Голос представників голосомовних професій: актуальні проблеми, досвід та інновації : зб. наук. пр. І Міжнар. міждисциплінар. наук.-практ. конф., Харків, 16 квіт. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [відп. за вип. Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 90–94.
Abstract: В статті досліджено місце і значення інтонаційної виразністі мовної поведінки в професійній діяльності вчителя музичного мистецтва. Розкрито, яким повинно бути слово вчителя, щоб сприяти спілкуванню школярів із музикою, допомагати проникати у внутрішній світ дитини, розвивати здатність до емпатії, творчості, імпровізації. В статье исследовано место и значение интонационной выразительности речевого поведения в профессиональной деятельности учителя музыкального искусства. Раскрыто, каким должно быть слово учителя, чтобы способствовать общению школьников с музыкой, помогать проникать во внутренний мир ребенка, развивать способность к эмпатии, творчеству, импровизации. The place and importance of intonational expressiveness of linguistic behavior in the professional activity of a teacher of musical art are investigated in the article. It is revealed what the word of the teacher should be in order to promote communication between students and music, to help penetrate into the inner world of the child, to develop the capacity for empathy, creativity, improvisation.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3167
Appears in Collections:Кафедра вокальної культури і сценічної майстерності вчителя

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ткаченко М.О. Інтонаційна виразність голосу.pdf403.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.