Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3056
Title: Реалізація компетентнісного підходу при вивченні математичного аналізу майбутніми вчителями математики
Other Titles: Реализация компетентностного подхода при изучении математического анализа будущими учителями математики
The implementation of the competency-based approach to the study of mathematical analysis by future teachers of mathematics
Authors: Назаренко, В. В.
Nazarenko, V. V.
Keywords: математика
компетентнісний підхід
математичний аналіз
інноваційні підходи
студентські роботи
математика
компетентностный подход
математический анализ
инновационные подходы
студенческие работы
mathematics
competency-based approach
mathematical analysis
innovative approaches
student work
Issue Date: 2018
Publisher: Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Citation: Назаренко В. В. Реалізація компетентнісного підходу при вивченні математичного аналізу майбутніми вчителями математики / В. В. Назаренко // Актуальні аспекти фундаменталізації математичної підготовки в сучасних вищих навчальних закладах : погляд студентів і молодих вчених : матер. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, Харків, 12-13 квіт. 2018 р. / Харк. нац. авт.-дорож. ун-т. – Харків : ХНАДУ. – 2018. – С. 184–186.
Abstract: У статті охарактеризовано впровадження компетентнісного підходу при вивченні курсу математичного аналізу. Виділено шляхи досягнення ефективної реалізації підходу, зокрема, використання інноваційних технологій під час підготовки майбутніх учителів. Виділено особливості включення до програми курсу створення студентами комп’ютерних дидактичних ігор. В статье охарактеризованы внедрения компетентностного подхода при изучении курса математического анализа. Выделены пути достижения эффективной реализации подхода, в частности, использование инновационных технологий при подготовке будущих учителей. Выделены особенности включения в программу курса создание студентами компьютерных дидактических игр. The article describes the implementation of the competency-based approach in the study of the course of mathematical analysis. The ways to achieve effective implementation of the approach, in particular, the use of innovative technologies in the preparation of future teachers, are highlighted. The features of inclusion in the curriculum of students creating computer didactic games are highlighted.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3056
Appears in Collections:Кафедра математики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Назаренко В. В. .pdf2.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.