Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3046
Title: Міжпредметна інтеграція як шлях до цілісного сприйняття учнями навчального матеріалу
Other Titles: Межпредметная интеграция как путь к целостному восприятию учащимися учебного материала
Intersubject integration as a way to holistic perception by students of educational material
Authors: Матвійчук, Ю. Ю.
Матвийчук, Ю.Ю.
Matviychuk, Yu. Yu.
Keywords: математика
міжпредметні зв’язки
міжпредметна інтеграція
дидактична функція
магістерські роботи
математика
межпредметные связи
межпредметная интеграция
дидактическая функция
магистерские работы
mathematics
intersubject communications
intersubject integration
didactic function
master's work
Issue Date: 2018
Publisher: Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Citation: Матвійчук Ю. Ю. Міжпредметна інтеграція як шлях до цілісного сприйняття учнями навчального матеріалу / Ю. Ю. Матвійчук // Актуальні аспекти фундаменталізації математичної підготовки в сучасних вищих навчальних закладах : погляд студентів і молодих вчених : матер. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, Харків, 12-13 квіт. 2018 р. / Харк. нац. авт.-дорож. ун-т. – Харків : ХНАДУ. – 2018. – С. 180–183.
Abstract: В даній роботі представлено зміст та дидактичні функції міжпредметної інтеграції у контексті вирішення проблеми підвищення якості навчання математики. В данной работе представлено содержание и дидактические функции межпредметной интеграции в контексте решения проблемы повышения качества обучения математике. This paper presents the content and didactic functions of intersubject integration in the context of solving the problem of improving the quality of teaching mathematics.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3046
Appears in Collections:Кафедра математики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матвійчук Ю. Ю. .pdf2.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.