Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3025
Title: Розвиток математичних здібностей учнів у новій українській школі
Other Titles: Развитие математических способностей учащихся в новой украинской школе
Development of mathematical abilities in the primary New Ukrainian school
Authors: Масюк, О.
Масюк, Е.
Masiuk, O.
Keywords: математична компетентність
здібності
математичні здібності
діяльнісний підхід
розвиток
пізнавальні завдання
математическая компетентность
способности
математические способности
деятельностный подход
развитие
познавательные задания
mathematical competence
abilities
mathematical abilities
activity approach
development
cognitive tasks
Issue Date: 2019
Publisher: Харківський національний університет радіоелектроніки
Citation: Масюк О. Розвиток математичних здібностей учнів у новій українській школі / О. Масюк // Новий Колегіум. - Харків : ХНУРЕ, 2019. - № 1. - С. 34-38.
Abstract: Розглядається проблема розвитку математичних здібностей учнів початкової школи. Розкривається сутність понять «здібності», «математичні здібності» та їх складники. Проаналізовано можливості Нової української школи щодо розвитку в учнів математичних здібностей, визначаються педагогічні умови та шляхи їх формування. Зазначено, що в оновленій школі навчання математики не зводиться до накопичення, системи певних знань та умінь, а полягає у формуванні математичної компетентності і наскрізних умінь учнів. Розвиток математичних здібностей стає важливим завданням початкової освіти, оскільки є підґрунтям для формування ініціативних та допитливих, самостійних та творчих громадян нашого суспільства. Рассматривается проблема развития математических способностей учеников начальной школы. Раскрывается сущность понятия «способности», «математические способности» и их составляющих. Проанализированы возможности Новой украинской школы в развитии у учеников математических способностей, определяются педагогические условия и пути их формирования. Сказано, что в обновленной школе обучение математике не сводится к накоплению определенной системы знаний и умений, а состоит в формировании математической компетентности учеников. Развитие математических способностей становится важным заданием начальной школы, поскольку является основой для формирования инициативных и любознательных, самостоятельных и творческих граждан нашего общества. In this article is considered the problem of development of mathematical abilities of pupils of the primary school. In this article is revealed the essence of the concept of "ability", "mathematical abilities" and their components. The article analyzes the possibilities of the New Ukrainian School in the development of mathematical abilities among pupils, determines the pedagogical conditions and the ways of their formation. It is said that in a renovated school the teaching of mathematics is not limited to the accumulation of a certain system of knowledge and skills, but consists in the formation of the mathematical competence of students.The development of mathematical abilities becomes an important task of the primary school, because it is the basis for the formation of initiative and inquisitive, independent and creative citizens of our society.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3025
ISSN: 1562-529Х
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.