Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3016
Title: Технології дистанційного навчання: методологія створення та супроводу навчальних курсів
Other Titles: Технологии дистанционного обучения: методология создания и сопровождения учебных курсов
Distance learning technologies: a methodology for creating and maintaining training courses
Authors: Прокопенко, А. І.
Прокопенко, А. И.
Prokopenko, A. I.
Підчасов, Є. В.
Подчасов, Е. В.
Pidchasov, E. V.
Москаленко, В. В.
Москаленко, В. В.
Moskalenko, V, V.
Доценко, C. О.
Доценко, С. А.
Dotsenko, S. A.
Лебедєва, В. В.
Лебедева, В. В.
Lebedeva, V. V.
Keywords: освіта
дистанційне навчання
курс
студенти
завдання
принцип
діяльність
матеріал
управління
образование
дистанционное обучение
курс
студенты
задача
принцип
деятельность
материал
управление
education
distance learning
course
students
task
principle
activity
material
management
Issue Date: 30-Aug-2019
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, вид. «Мітра»
Citation: Технології дистанційного навчання: методологія створення та супроводу навчальних курсів : навч. посіб. / А. І. Прокопенко, Є. В. Підчасов, В. В. Москаленко, С. О. Доценко, В. В. Лебедєва ; Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. – Харків : Мітра, 2019. – 81 с.
Abstract: У посібнику відображено методологію та базові підходи до застосування інформаційно-комунікаційних електронних технологій в організації дистанційного навчання. Надаються ключові вимоги, принципи, елементи й технології розробки, побудови та супроводу дистанційного навчального курсу (на прикладі платформи Moodle).Посібник спрямовано на широке коло користувачів системи дистанційного навчання: від викладачів до студентів.В пособии отражено методологию и базовые подходы к применению информационно-коммуникационных электронных технологий в организации дистанционного обучения. Предоставляются ключевые требования, принципы, элементы и технологии разработки, построения и сопровождения дистанционного учебного курса (на примере платформы Moodle) .Пособие направлено на широкий круг пользователей системы дистанционного обучения: от преподавателей к студентам. The manual reflects the methodology and basic approaches to the use of information and communication electronic technologies in the organization of distance learning. Key requirements, principles, elements and technologies for developing, building and maintaining a distance learning course (using the Moodle platform as an example) are provided. The manual is aimed at a wide range of users of distance learning systems: from teachers to students.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3016
ISBN: 978-966-8196-15-7
Appears in Collections:Кафедра інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.