Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3013
Title: Використання прийомів розвитку критичного мислення групах продовженого дня Нової української школи
Other Titles: Использование приемов развития критического мышления группах продленного дня Новой украинской школы
The use of techniques of development of critical thinking in the extended daycare groups of the new ukrainian school
Authors: Лавренко, С. О.
Лавренко, С. А.
Lavrenko, S. О.
Keywords: критичне мислення
прийоми розвитку критичного мислення
група подовженого дня
початкова школа
критическое мышление
приемы развития критического мышления
группа продленного дня
начальная школа
critical thinking
receptions of development of the critical thinking
group of the prolonged day
primary school
Issue Date: 2018
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Лавренко С. О. Використання прийомів розвитку критичного мислення у групах подовженого дня Нової української школи / С. О. Лавренко // Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Херсон : ХДУ, 2018. – № LХХХІІІ, т. 1. – С. 218–221.
Abstract: У статті висвітлено мету й режим групи подовженого дня в умовах Нової української школи, її особливості. Розглянуто застосування окремих прийомів розвитку критичного мислення в умовах групи подовженого дня. В статье показаны цель и режим группы продленного дня в условиях Новой украинской школы, ее особенности. Рассмотрено использование отдельных приемов развития критического мышления в условиях группы продленного дня. The article considers the purpose and arrangement of the extended daycare group in a context of the New Ukrainian School and its features. Some techniques of development of critical thinking in a context of the extended daycare group are discussed.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3013
ISSN: 2413-1865
Appears in Collections:Кафедра початкової і професійної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.