Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2960
Title: Моделювання навчальної діяльності учнів
Other Titles: Моделирование учебной деятельности учащихся
Modeling the learning activities of students
Authors: Прокопенко, А. І.
Прокопенко, А. И.
Prokopenko, A. I.
Keywords: навчальна діяльність
дії
об’єкт
процес
управління
учні
рефлексія
учебная деятельность
действия
объект
процесс
управление
ученики
рефлексия
learning activities
actions
an object
process
management
students
reflection
Issue Date: 2004
Publisher: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, видавництво Курсор
Citation: Прокопенко А. І. Моделювання навчальної діяльності учнів. / А. І. Прокопенко // Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; за заг. ред. І. Ф. Прокопенка, В. І. Лозової. – Харків : Курсор, 2004. – Вип. 26, ч. 1. – С. С.41–52.
Abstract: В статті розроблена модель навчальної діяльності у вигляді спрямованого графа включає такі компоненти: суб’єкт, потреби, мотиви, цілі, завдання, дії, операції, результати, умови їх досягнення. Навчальна діяльність учня розглянута як взаємопов’язана система діяльностей, що представлена такими компонентами: орієнтовна, пізнавальна, перетворювальна, контрольно-корекційна. Доведено, що завдяки наявності особистісної рефлексії учень виступає не тільки об’єктом управління з боку педагога, але й суб’єктом самоуправління в процесі навчальної діяльності. Подальші дослідження пов’язані з використанням моделі навчальної діяльності учнів для розгляду педагогічного і соціального управління у вищому навчальному закладі. В статье разработана модель учебной деятельности в виде направленного графа включает следующие компоненты: субъект, потребности, мотивы, цели, задачи, действия, операции, результаты, условия их достижения. Учебная деятельность ученика рассмотрена как взаимосвязанная система деятельностей, которая представлена такими компонентами: ориентировочная, познавательная, преобразовательная, контрольно-коррекционная. Доказано, что благодаря наличию личностной рефлексии ученик выступает не только объектом управления со стороны педагога, но и субъектом самоуправления в процессе учебной деятельности. Дальнейшие исследования связаны с использованием модели учебной деятельности учащихся для рассмотрения педагогического и социального управления в высшем учебном заведении.The article developed a model of educational activity in the form of a directed graph that includes the following components: subject, needs, motives, goals, objectives, actions, operations, results, conditions for their achievement. The student’s educational activity is considered as an interconnected system of activities, which is represented by such components: indicative, cognitive, transformative, control and correction. It is proved that due to the presence of personality reflection, the student acts not only as an object of management on the part of the teacher, but also as a subject of self-government in the process of educational activity. Further research is associated with the use of the model of educational activity of students to consider pedagogical and social management in a higher educational institution.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2960
ISBN: 966-7810-74-7
Appears in Collections:Кафедра інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Моделювання навчальної діяльності учнів.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.