Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/295
Title: ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОГО МИСЛЕННЯ ТА ПОВЕДІНКИ ЯК МЕТА І РЕЗУЛЬТАТ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ
Authors: Сідельнікова, І. В.
Keywords: економічна освіта
формування економічного мислення
формування економічної поведінки
сучасна економіка України
экономическое образование
формирование экономического мышления
формирование экономического поведения
современная экономика Украины
economic education
formation of economic thinking
the formation of economic behavior
the modern economy of Ukraine
Issue Date: 1-Jun-2016
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Сідельнікова І. В. Формування економічного мислення та поведінки як мета і результат економічної освіти / І. В. Сідельнікова // Модернізація структури та змісту економічної освіти на засадах компетентнісного підходу : матеріали наук.-метод. семінару викл. екон. ф-ту ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2016. – С. 15–19.
Abstract: В статті розкривається тема формування економічного мислення та поведінки як результат економічної освіти. Наведені типи, специфіка та головні особливості економічного мислення та економічної поведінки. Відзначено, що головним завданням сучасної економічної підготовки слід вважати найбільш доступніші та найбільш цікаві методичні засоби й прийоми, такі як розвинення у людини основ наукового економічного мислення та закріплення його на рівні економічної (раціональної) поведінки. В статье раскрывается тема формирования экономического мышления и поведения как результат экономического образования. Приведены типы, специфика и главные особенности экономического мышления и экономического поведения. Отмечено, что главной задачей современной экономической подготовки следует считать наиболее доступные и наиболее интересные методические средства и приемы, такие как развитие у человека основ научного экономического мышления и закрепления его на уровне экономического (рационального) поведения. The article reveals the theme of the formation of economic thinking and behavior as a result of the economic education. Given the types, peculiarities and the main features of economic thinking and economic behavior. Noted that the main task of modern economic training should be considered the most accessible and most interesting methodological tools and techniques, such as the development of a person of the foundations of scientific economic thinking and fixing it on the level of economic (rational) behavior.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/295
Appears in Collections:Кафедра економічної теорії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сідельнікова І. В..pdf751.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.