Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2877
Title: Особливості процесу врахування першої іноземної мови у навчанні майбутніх учителів вимови другої іноземної
Other Titles: Особенности процесса учета первого иностранного языка в обучении будущих учителей произношения второго иностранного
Features of the process of accounting for the first foreign language in teaching future teachers to pronounce a second foreign language
Authors: Чухно, О. А.
Чухно, Е. А.
Chukhno, О. A.
Keywords: англійська фонетика
іноземні мови
майбутні вчителі
друга іноземна мова
транскрипція
английская фонетика
иностранные языки
будущие учителя
второй иностранный язык
транскрипция
english phonetics
foreign languages
future teachers
second foreign language
transcription
Issue Date: 2017
Publisher: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Citation: Чухно О. А. Особливості процесу врахування першої іноземної мови у навчанні майбутніх учителів вимови другої іноземної / О. А. Чухно // Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі : шляхи інтеграції школи та ВНЗ : матер. IX Міжнар. наук.-метод. конф., Харків, 28 квіт. 2017 р. / Харків. нац. ун-т імені В. Н. Каразіна. – Харків : ХНУ, 2017. – С. 193–195.
Abstract: Визначені особливості процесу врахування першої іноземної мови у навчанні майбутніх учителів вимови другої іноземної. Определены особенности процесса учета первого иностранного языка в обучении будущих учителей произношения второго иностранного. The features of the process of accounting for the first foreign language in teaching future teachers to pronounce the second foreign language are determined.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2877
ISBN: 978-966-285-407-7
Appears in Collections:Кафедра англійської фонетики і граматики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чухно О. А. .pdf601.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.