Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2869
Title: Методика формування рухових навичок учнів початкової школи
Other Titles: Методика формирования двигательных навыков учащихся начальной школы
Method of formation of motor skills of elementary school students
Authors: Мірошніченко, В. І.
Ніжевська, Т. В.
Протасенко, А. В.
Мирошниченко, В. И.
Нижевская, Т. В.
Протасенко, А. Н.
Miroshnichenko, V. I.
Nizhevskа, T. V.
Protasenko, A. V.
Keywords: учні початкової школи
рухові дії
формування рухових навичок
регресійні моделі
рухові дії
умови формування
рухові навички
ученики начальной школы
двигательные действия
формирование двигательных навыков
регрессионные модели
двигательные действия
условия формирования
двигательные навыки
primary school students
motor actions
motor skills formation
regression models
motor actions
formation conditions
motor skills
Issue Date: 2018
Publisher: Харьковский национальный педагогический университет имени Г. С. Сковороды
Citation: Мірошніченко В. І. Методика формування рухових навичок учнів початкової школи / В. І. Мірошніченко, Т. В. Ніжевська, А. Н. Протасенко // Здоровье, спорт, реабилитация : науч. журн. по пробл. физ. воспит. спорта, реабилит. и рекреации / Харьк. нац. пед. ун-т имени Г. С. Сковороды ; [глав. ред. Ж. Л. Козина]. – Харьков : ХНПУ, 2018. – № 1, т. 4. – С. 73–78.
Abstract: В даній статті автор вдосконалив методику формування рухових навичок в учнів початкової школи. Було визначено вплив різних сполучень умов виконання вправ на процес формування рухових навичок в акробатиці (на прикладі перекиду вперед). Обгрунтовано моделі залежності рівня навченості досліджуваної вправи від різних сполучень умов їх виконання. Розглянуті оптимальні варіанти умов формування рухової навички перекиду вперед з урахуванням раціонального сполучення кількості повторень вправ, тривалістю перерви між уроками і повтореннями. Результати дослідження дають можливість вчителю фізичної культури оптимізувати процес навчання руховим діям, більш раціонально використовувати час уроку, підвищити його загальну та моторну щільність. В данной статье автор усовершенствовал методику формирования двигательных навыков у учащихся начальной школы. Было определено влияние различных сочетаний условий выполнения упражнений на процесс формирования двигательных навыков в акробатике (на примере кувырка вперед). Обоснованно модели зависимости уровня обученности исследуемой упражнения от различных сочетаний условий их выполнения. Рассмотрены оптимальные варианты условий формирования двигательного навыка кувырка вперед с учетом рационального сочетания количества повторений упражнений, продолжительностью перерыва между уроками и повторениями. Результаты исследования дают возможность учителю физической культуры оптимизировать процесс обучения двигательным действиям, более рационально использовать время урока, повысить его общую и моторную плотность. In this article, the author improved the method of forming motor skills in elementary school students. It was determined the effect of various combinations of exercise conditions on the process of the formation of motor skills in acrobatics (for example, roll forward). Grounded models of dependence of the level of learning of the studied exercise on various combinations of conditions for their implementation.The optimal variants of the conditions for the formation of the motor skills of a roll forward are considered, taking into account the rational combination of the number of repetitions of exercises, the duration of the break between lessons and repetitions. The results of the study allow the teacher of physical culture to optimize the process of learning motor actions, more efficiently use the time of the lesson, to increase its overall and motor density.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2869
ISSN: 2520-2677 (Print)
2520-2685 (Online)
Appears in Collections:Кафедра одноборств, фехтування і силових видів спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мірошниченко В. І. .pdf649.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.