Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2802
Title: Дизайн-проектна діяльність в професійній соціалізації студента
Other Titles: Дизайн-проектная деятельность в профессиональной социализации студента
Design and project activities in the student's professional socialization
Authors: Григорова, Л.
Grigorova, L.
Keywords: дизайн-проект
дизайн одягу
проектування
конструювання
освіта
студенти
дизайн-проект
дизайн одежды
проектирование
конструирование
образование
студенты
design project
clothing design
design
construction
education
students
Issue Date: 20-Apr-2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Григорова Л. Дизайн-проектна діяльність в професійній соціалізації студента / Л. Григрова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 20 квіт. 2018 р. / Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - Київ : КНУТД, 2018. - Т. 1. - С. 178-182.
Abstract: Розглянуто необхідність оптимізації принципу розробки індивідуальних освітніх програм для професійної підготовки дизайнерів одягу. Аргументовано раціональність організації проектної діяльності дизайнерів в системі колективної проектної творчості. Рассмотрена необходимость оптимизации принципа разработки индивидуальных образовательных программ для профессиональной подготовки дизайнеров одежды. Аргументировано рациональность организации проектной деятельности дизайнеров в системе коллективной проектного творчества. The need to optimize the principle of developing individual educational programs for the professional training of designers of clothing is considered. The rationality of the organization of design activities of designers in the system of collective project creativity is argued.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2802
Appears in Collections:Кафедра дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Григорова Л. .pdf3.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.