Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2727
Title: Формування мотивації до занять фізичним вихованням у студентів закладів вищої освіти I-II рівнів акредитації
Other Titles: Формирование мотивации к занятиям физическим воспитанием студентов высших учебных заведений I-II уровней аккредитации
The formation of motivation for physical education of students of higher educational institutions of I-II levels of accreditation
Authors: Зеленський, Б. Р.
Зеленский, Б. Р.
Zelensky, B. R.
Keywords: фізичне виховання
мотивація
студенти
заклади вищої освіти
магістерські роботи
физическое воспитание
мотивация
студенты
высшие учебные заведения
магистерские работы
physical education
motivation
students
higher education institutions
master's work
Issue Date: 18-May-2018
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Зеленський Б. Р. Формування мотивації до занять фізичним вихованням у студентів закладів вищої освіти I-II рівнів акредитації / Б. Р. Зеленський // Педагогіка здоров’я : зб. наук. пр. VІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., Харків, 18-19 трав. 2018 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; за заг. ред. І. Ф. Прокопенка. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 556–559.
Abstract: Отже, вивчення мотивації студентів до занять фізичним вихованням у закладах вищої освіти I-II рівнів акредитації сприятиме визначенню параметрів зовнішнього педагогічного впливу на процес формування в студентської молоді стійкого інтересу до таких занять й усвідомлення їх необхідності для зміцнення здоров’я й підтримання гарного самопочуття. Таким образом, изучение мотивации студентов к занятиям физическим воспитанием в учреждениях высшего образования I-II уровней аккредитации будет способствовать определению параметров внешнего педагогического воздействия на процесс формирования в студенческой молодежи устойчивого интереса к таким занятиям и осознание их необходимости для укрепления здоровья и поддержания хорошего самочувствия. Thus, the study of students' motivation for physical education in higher education institutions of I-II levels of accreditation will help determine the parameters of the external pedagogical impact on the formation of steady interest in such classes in students and their awareness of the need to improve health and maintain good health.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2727
Appears in Collections:Кафедра фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зеленський Б. Р. .pdf2.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.