Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2712
Title: Особливості психофізіологічної емоційної компоненти та стресостійкість у студентів-спортсменів
Other Titles: Особенности психофизиологической эмоциональной компоненты и стрессоустойчивость студентов-спортсменов
Features of the psychophysiological emotional component and stress resistance of student athletes
Authors: Коц, С. М.
Коц, В. П.
Коц, С. Н.
Коц, В. П.
Kots, S. M.
Kots, V. P.
Keywords: анатомія
фізіологія
стресостійкість
емпатія
стрес
тривога
анатомия
физиология
стрессоустойчивость
эмпатия
стресс
тревога
anatomy
physiology
stress resistance
empathy
stress
anxiety
Issue Date: 2018
Publisher: Харківська державна академія фізичної культури
Citation: Коц С. М. Особливості психофізіологічної емоційної компоненти та стресостійкість у студентів-спортсменів / С. М. Коц, В. Л. Коц // Стратегічне управління розвитком фізичної культури і спорту : зб. наук. пр. / Харк. держ. акад. фіз. культури ; [редкол. : Є. В. Імас та ін.]. ‒ Харків : ХДАФК, 2018. ‒ С. 173‒178.
Abstract: У роботі приведено результати дослідження вивчення психофізіологічного емоційного компоненту ‒ емпатії, рівня стресостійкості та показників комунікабельності у студентів факультету фізичного виховання. Вказано на значний відсоток досліджуваних (48%), що мають несприятливий прогноз, тобто незадовільну нервово-психічну стійкість до стресу. Проведене дослідження підтверджує, що існують відмінності показників комунікативної компетентності у осіб з різним рівнем стресостійкості. В работе приведены результаты исследования изучения психофизиологического эмоционального компонента ‒ эмпатии, уровня стрессоустойчивости и показателей коммуникабельности студентов факультета физического воспитания. Указано на значительный процент испытуемых (48%), имеющих неблагоприятный прогноз, то есть неудовлетворительную нервно-психическую устойчивость к стрессу. Проведенное исследование подтверждает, что существуют различия показателей коммуникативной компетентности у лиц с различным уровнем стрессоустойчивости. The paper presents the results of a study of the study of the psychophysiological emotional component ‒ empathy, stress tolerance level and sociability indicators of students of the faculty of physical education. A significant percentage of subjects (48%) who have an unfavorable prognosis, that is, unsatisfactory neuropsychic resistance to stress, are indicated. The study confirms that there are differences in the indicators of communicative competence in individuals with different levels of stress tolerance.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2712
Appears in Collections:Кафедра анатомії і фізіології людини імені д.м.н. проф. Я. Р. Синельникова

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Коц С. М., Коц В. П. .pdf312.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.