Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2686
Title: К ПРОБЛЕМЕ ОПРЕДЕЛЕНИЯ СОДЕРЖАНИЯ ПОНЯТИЯ «ЛИТЕРАТУРНОЕ ЧТЕНИЕ» В НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЕ
Other Titles: ДО ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ "ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ" В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
TO THE PROBLEM OF DETERMINING THE CONTENT OF THE CONCEPT “LITERARY READING” IN ELEMENTARY SCHOOL
Authors: Джежелей, О. В.
Jezheli, O. V.
Keywords: литературное чтение
выразительное чтение
развитие речи
навык чтения
начальная школа
родной язык
детская книга
літературне читання
виразне читання
розвиток мовлення
навичка читання
початкова школа
рідна мова
дитяча книга
literary reading
expressive reading
speech development
reading skill
elementary School
native language
children's book
Issue Date: Jul-2019
Publisher: NGO «European Scientific Platform»
Citation: Джежелей О. В. К проблеме определения содержания понятия "литературное чтение" в начальной школе / О. В. Джежелей // Development of modern technologies and scientific potential of the world : coll. of scientific papers «ΛΌГOΣ» with materials of the International scientific-practical conf., London, July 29, 2019. – London : NGO «European Scientific Platform», 2019. – Vol. 4. – P. 44–48.
Abstract: В статье представлена предметная область курса "Литературное чтение" в начальной школе, которая учитывает специфику обучения в начальных классах, а также положительный исторический опыт классической системы "Чтение и развитие речи". Методическое понятие "Литературное чтение на начальном этапе обучения. 1-4 класс", сохранив преемственность с основным понятием, заимствованным из методики средней школы приобрело определенное специфическое содержание. Оно лежит в основе современного образовательного процесса обучения чтению и знакомства с литературой в начальной школе. У статті представлена ​​предметна область курсу "Літературне читання" в початковій школі, яка враховує специфіку навчання в початкових класах, а також позитивний історичний досвід класичної системи "Читання і розвиток мовлення". Методичне поняття "Літературне читання на початковому етапі навчання. 1-4 клас", зберігаючи наступність з основним поняттям, яке запозичене з методики середньої школи набуло певний специфічний зміст. Воно лежить в основі сучасного освітнього процесу навчання читання і знайомства з літературою в початковій школі.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2686
ISBN: 978-617-7171-80-4
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.