Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2670
Title: Формування культури академічної доброчесності у майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти
Other Titles: Формирование культуры академической добропорядочности у будущих специалистов дошкольного и начального образования
The formation of a culture of academic integrity among future specialists of preschool and primary education
Authors: Грицкова, Ю. В.
Грицкова, Ю. В.
Hrytskova, Yu. V.
Keywords: академічна доброчесність
списування
плагіат
здобувачі вищої освіти
заклади вищої освіти
академическая добропорядочночть
списывание
плагиат
соискатели высшего образования
учреждения высшего образования
academic integrity
plagiarism
applicants to higher education
higher education institutions
Issue Date: 2019
Publisher: Институт Международного Академического и Научного Сотрудничества (ИМАНС)
Citation: Грицкова Ю. В. Формування культури академічної доброчесності у майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти / Ю. В. Грицкова // Академічна доброчесність : виклики сучасності / Збірник наукових есе учасників дистанційного етапу наукового стажування для освітян, Республіка Польща, Варшава, 11–23.03.2019. – Варшава, 2019. – С. 59–63.
Abstract: У роботі розкрито сутність академічної доброчесності як важливої засади державної політики у сфері освіти; охарактеризовано основні форми її порушення. Автором розглянуто шляхи формування академічної доброчесності у майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти, конкретизовано заходи, що вживаються закладами вищої освіти з метою профілактики та запобігання академічній нечесності. В работе раскрыта суть академической добропорядочности как важной основы государственной политики в сфере образования; охарактеризованы основные формы ее нарушения. Автором рассмотрены пути формирования академической добропорядочности у будущих специалистов дошкольного и начального образования, конкретизированы меры, предпринимаемые высшими учебными заведениями с целью профилактики и предотвращения академической нечестности. The paper reveals the essence of academic integrity as an important foundation of public policy in the field of education; the basic forms of its violation are characterized. The author considers the ways of formation of academic integrity in the future specialists of preschool and elementary education, specifies the measures taken by higher education institutions in order to prevent and prevent academic dishonesty.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2670
Appears in Collections:Кафедра теорії і технологій дошкільної освіти та мистецьких дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.