Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2655
Title: Портфоліо як чинник актуалізації особистості студента в умовах цифрового інклюзивного середовища
Other Titles: Портфолио как фактор актуализации личности студента в условиях цифрового инклюзивного среды
Portfolio as a factor in the actualization of a student's personality in a digital inclusive environment
Authors: Олійник, Т. О.
Олейник, Т. А.
Oleynik, Т. А.
Keywords: діяльність
портфоліо
розвиток особистості
деятельность
портфолио
развитие личности
activity
portfolio
personal development
Issue Date: 14-Jun-2018
Publisher: Інститут вищої освіти НАПН України (ІВО НАПНУ), Київ
Citation: Олійник Т. О. Портфоліо як чинник актуалізації особистості студента в умовах цифрового інклюзивного середовища / Т. О. Олійник // Особистість студента та соціокультурне середовище університету в суспільному контексті : зб. наук. пр. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., Київ, 14 черв. 2018 р. / Ін-т вищої освіти НАПН України ; наук. ред. В. І. Рябченко. – Київ : ІВО НАПНУ, 2018. – С. 78–81.
Abstract: Портфоліо стає прикладом ефективного засобу автентичного оцінювання, що пропонує/моделює метод, який орієнтовано на процес рефлексивної діяльності щодо адекватного самооцінювання та взаємооцінювання, аналізу якості процесу навчання та розвитку. Портфолио становится примером эффективного средства аутентичного оценивания, предлагающий / моделирует метод, который ориентирован на процесс рефлексивной деятельности по адекватному самооценки и взаимооценки, анализа качества процесса обучения и развития. The portfolio becomes an example of an effective means of authentic assessment, proposes / models a method that focuses on the process of reflective activity by adequate self-esteem and mutual appraisal, analysis of the quality of the learning and development process.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2655
ISBN: 978-617-748619-9
Appears in Collections:Кафедра інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.