Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2641
Title: Актуалізація проблем індивідуального підходу в естетичному вихованні учнівської молоді
Other Titles: Актуализация проблем индивидуального подхода в эстетическом воспитании учащейся молодежи
Actualization of the problems of an individual approach in the aesthetic education of students
Authors: Фомін, В. В.
Фомин, В. В.
Fomin, V. V.
Keywords: індивідуальний підхід
естетичне виховання
учнівська молодь
индивидуальный подход
эстетическое воспитание
ученическая молодежь
individual approach
aesthetic education
student’s young people
Issue Date: 2012
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Фомін В. В. Актуалізація проблем індивідуального підходу в естетичному вихованні учнівської молоді (історико-педагогічний аспект) / В. В. Фомін // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи : зб. наук. пр. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; редкол. : І. Ф. Прокопенко (голов. ред.) та ін. – Харків : ХНПУ, 2012. – Вип. 37. – С. 173–180.
Abstract: У статті розглянуто проблему актуалізації творчого доробку видатних просвітників минулого з питань індивідуального підходу в естетичному вихованні учнівської молоді. Виокремлено і систематизовано практичні методи, форми і прийоми здійснення індивідуального підходу в естетичному вихованні учнівської молоді в історико-педагогічному аспекті та окреслено напрями їх творчого осмислення і використання у практиці сучасної школи. В статье рассматривается проблема актуализации творческой деятельности выдающихся просветителей прошлого по вопросам индивидуального подхода в эстетическом воспитании ученической молодежи. Выделены и систематизированы практические методы, формы и приемы реализации индивидуального подхода в эстетическом воспитании детей в историко-педагогическом аспекте, показаны направления их творческого осмысления и использования в практике современной школы In the article the problem of actualization of creative activity of prominent enlighteners of the past is examined on questions of individual approach in aesthetic education of student’s young people. Practical methods, forms and receptions of realization of individual approach, are distinguished and systematized in aesthetic education of children in the pedagogical aspect of the past and directions of their creative comprehension and use are shown in practice of modern school.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2641
ISSN: 2312-1548
2312-8801 online
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та диригентсько-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.