Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2640
Title: Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до інтерпретації оперних хорів як наукова проблема
Other Titles: Подготовка будущего учителя музыкального искусства к интерпретации оперных хоров как научная проблема
Preparation of the future teacher of musical art for the interpretation of opera choirs as a scientific problem
Authors: Васильєва, О. В.
Овчиннікова, Ю. С.
Васильева, О. В.
Овчинникова, Ю. С.
Vasilyeva, O. V.
Ovchinnikova, Yu. S.
Keywords: вчитель музичного мистецтва
шкільний хор
оперні хори
інтерпретація
студентські роботи
учитель музыкального искусства
школьный хор
оперные хоры
интерпретация
студенческие работы
music teacher
school choir
opera choirs
interpretation
student work
Issue Date: 21-Apr-2017
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Васильєва О. В. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до інтерпретації оперних хорів як наукова проблема / О. В. Васильєва, Ю. С. Овчіннікова // Час мистецької освіти. Особистість у мистецькому просторі сучасної Європи : зб. тез та матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 20-22 квіт. 2017 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; заг. ред. Т. А. Смирнової. – Харків : ХНПУ, 2017. – С. 76–78.
Abstract: В статті проаналізовано науково-педагогічна та мистецтвознавча література з проблеми підготовки вчителів музичного мистецтва до інтерпретації оперних хорів. Розкрито художньо-виконавську та педагогічну складові музичної інтерпретації. Підкреслено значення цього виду роботи в залученні учнів до світу академічної музики, формуванні світогляду та естетичного смаку молоді. В статье проанализированы научно-педагогическая и искусствоведческая литература по проблеме подготовки учителей музыкального искусства к интерпретации оперных хоров. Раскрыты художественно-исполнительская и педагогическая составляющие музыкальной интерпретации. Подчеркнуто значение этого вида работы в привлечении учащихся к миру академической музыки, формировании мировоззрения и эстетического вкуса молодежи. The article analyzes the scientific, pedagogical and art criticism literature on the problem of preparing teachers of musical art for interpretation of opera choirs. Disclosed are the performing and pedagogical components of the musical interpretation. The importance of this type of work in attracting students to the world of academic music, shaping the worldview and aesthetic taste of youth is emphasized.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2640
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та диригентсько-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.