Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2633
Title: Проблема розвитку спостережливості молодших школярів у процесі навчання
Other Titles: Проблема развития наблюдательности младших школьников в процессе обучения
The problem of development of observability of junior schoolchildren in the process of teaching
Authors: Ломанова, О. В.
Ломанова, А. В.
Lomanova, A. V.
Keywords: молодші школярі
розвиток спостережливості
спостережливість
процес навчання
якість особистості
младшие школьники
развитие наблюдательности
наблюдательность
процесс обучения
качество личности
junior schoolchildren
development of observance
observance
learning process
personality quality
Issue Date: 2018
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Ломанова О. В. Проблема розвитку спостережливості молодших школярів у процесі навчання / О. В. Ломанова // Теорія і методика навчання : проблеми та пошуки : зб. наук. пр. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2018. – Вип. 14. – С. 222–226.
Abstract: Статтю присвячено питанням розвитку в учнів початкових класів спостережливості в процесі вивчення. У статті висвітлено погляди вчених на сутність і дидактичні можливості спостережливості, її роль на сучасному етапі, розкрито психолого-педагогічні особливості та передумови розвитку означеної якості особистості. Статья посвящена вопросам развития в учащихся начальных классов наблюдательности в процессе изучения. В работе освещены взгляды ученых на сущность и дидактические возможности наблюдательности, ее роль на современном этапе, раскрыто психолого-педагогические особенности и предпосылки развития обозначенной качества личности. The article is devoted to the development of students' initial classes of observation in the process of studying. The work of the article highlights the views of scientists on the essence and didactic possibilities of observation, its role at the present stage, the psychological and pedagogical features and the preconditions for the development of the indicated quality of personality are revealed.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2633
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.