Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2615
Title: Формування толерантності в сучасної студентської молоді
Other Titles: Формирование толерантности у современной студенческой молодежи
The formation of tolerance in modern student youth
Authors: Гнатовська, К. С.
Гнатовская, К. С.
Gnatovska, K. S.
Keywords: толерантність
терпимість
фахівець
культура толерантності
цінності
толерантность
терпимость
специалист
культура толерантности
ценности
tolerance
tolerance
specialist
culture of tolerance
values
Issue Date: 2018
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Гнатовська К. С. Формування толерантності в сучасної студентської молоді / К. С. Гнатовська // Теорія і методика навчання : проблеми та пошуки : зб. наук. пр. / Харк. нац. пед.ун-т імені Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2018. – Вип. 14. – С. 20–27.
Abstract: У статті проаналізовано поняття толерантності, визначено аспекти та шляхи її формування. Обґрунтовано потребу виховання в майбутнього фахівця загальної системи цінностей і толерантності зокрема. Наголошено, що в навчально-виховному процесі потрібно приділяти увагу толерантності як якості особистості, що передбачає перехід від стану терпимості іншої позиції, думки до її розуміння та поваги. В статье проанализировано понятие толерантности, определены аспекты и пути ее формирования. Обоснована необходимость воспитания у будущего специалиста общей системы ценностей и толерантности в частности. Отмечено, что в учебно-воспитательном процессе нужно уделять внимание толерантности как качеству личности, что предусматривает переход от состояния терпимости другой позиции, мысли к ее пониманию и уважению. The article analyzes the concept of tolerance, defines aspects and ways of its formation. The necessity of education in the future specialist of the general system of values and tolerance in particular is substantiated. It is stressed that in the educational process it is necessary to pay attention to tolerance as a personality quality, which implies the transfer from the state of tolerance of another position, thought to its understanding and respect.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2615
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.