Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2612
Title: Формування читацької культури як один із аспектів набуття професійної компетентності майбутніми вчителями початкових класів
Other Titles: Формирование читательской культуры как один из аспектов приобретения профессиональной компетентности будущими учителями начальных классов
The formation of reading culture as one of the aspects of the acquisition of professional competence by future primary school teachers
Authors: Ємець, А. А.
Коваленко, О. М.
Емец, А. А.
Коваленко, О. Н.
Yemets, A. A.
Kovalenko, O. M.
Keywords: майбутні вчителі початкових класів
професійна компетентність
педагогічна практика
читацька підготовка
експериментальний проект
будущие учителя начальных классов
профессиональная компетентность
педагогическая практика
читательская подготовка
экспериментальный проект
future primary school teachers
professional competence
teaching practice
reader training
experimental project
Issue Date: Oct-2018
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Ємець А. А. Формування читацької культури як один із аспектів набуття професійної компетентності майбутніми вчителями початкових класів / А. А. Ємець, О. М. Коваленко // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди «Теорія і методика навчання : проблеми та пошуки». – Харків : ХНПУ, 2018. – Вип. 15. – С. 30–35.
Abstract: У статті розглядається проблема формування професійної компетентності майбутніх учителів початкових класів в умовах сьогодення. Розкрито роль і значення педагогічної практики в становленні педагога. Особливу увагу приділено проблемам читацької підготовки студентів-першокурсників. Наведено результати експериментального проекту, визначено чинники, що впливають на професійне зростання студентів. В статье рассматривается проблема формирования профессиональной компетентности будущих учителей начальных классов в условиях современности. Раскрыта роль и значение педагогической практики в становлении педагога. Особое внимание уделено проблемам читательской подготовки студентов-первокурсников. Приведены результаты экспериментального проекта, определены факторы, влияющие на профессиональный рост студентов. The article deals with the problem of the professional competence formation of the future primary school teachers under the modern conditions. It reveals the role and importance of teaching practice in the formation of a teacher. The article pays particular attention p to the problems of reader training of the first-year students. It presents the results of the experimental project as well as defines the factors which affect the professional growth of students.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2612
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.