Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2605
Title: Організація роботи з дитячою книжкою в першому класі в межах проекту «День у школі. Професійне зростання»
Other Titles: Организация работы с детской книгой в первом классе в рамках проекта «День в школе. Профессиональный рост»
The organization of work with children’s book in the first form within the project «A Day at School. Professional Advancement»
Authors: Ємець, А. А.
Коваленко, О. М.
Емец, А. А.
Коваленко, О. Н.
Yemets, A. A.
Kovalenko, O. M.
Keywords: професійна компетентність
підготовка студентів
початкова школа
урок позакласного читання
дитяча книжка
профессиональная компетентность
подготовка студентов
начальная школа
урок внеклассного чтения
детская книга
professional competence
student training
primary school
extracurricular reading lesson
children's book
Issue Date: Mar-2018
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Ємець А. А. Організація роботи з дитячою книжкою в першому класі в межах проекту «День у школі. Професійне зростання» / А. А. Ємець, О. М. Коваленко // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди «Теорія і методика навчання : проблеми та пошуки». – Харків : ХНПУ, 2018. – Вип. 14. – С. 45–57.
Abstract: У статті розглянуто значення систематичної педагогічної практики у формуванні професійної компетентності в майбутніх учителів початкових класів. Окреслено основні завдання експериментального проекту «День у школі. Професійне зростання» за напрямом «Робота з дитячою книжкою». Розкрито особливості методичної роботи в першому класі, які необхідно усвідомити другокурсникам. В статье рассмотрено значение систематической педагогической практики в формировании профессиональной компетентности у будущих учителей начальных классов. Обозначены основные задачи экспериментального проекта «День в школе. Профессиональный рост» по направлению «Работа с детской книгой». Раскрыты особенности методической работы в первом классе, которые необходимо освоить второкурсникам. The article considers the importance of systematic pedagogical practice in the formation of future primary school teachers’ professional competence. It outlines the main tasks of the experimental project “A Day at School. Professional Advancement” in the area of "Work with a children's book. The article reveals the features of methodological work in the first form, which are essential to be studied by sophomore students.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2605
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.