Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2578
Title: Дослідження управління емоціями та самомотивації у студентів-спорстменів
Other Titles: Исследование управления эмоциями и самомотивации студентов-спортсменов
Study of the management of emotions and self-motivation of student athletes
Authors: Коц, С. М.
Коц, В. П.
Лещенко, Ю. А.
Kots, S. M.
Kots, V. P.
Leshchenko, Y. A.
Keywords: анатомія
фізіологія
управління емоціями
самомотивація
емоційний інтелект
студентські роботи
анатомия
физиология
управление эмоциями
самомотивация
эмоциональный интеллект
студенческие работы
anatomy
physiology
emotion management
self-motivation
emotional intellect
student work
Issue Date: 2018
Publisher: Харківська державна академія фізичної культури
Citation: Коц С. Н. Дослідження управління емоціями та самомотивації у студентів-спорстменів / С. Н. Коц, В. П. Коц, Ю. А. Лещенко // Стратегічне управління розвитком фізичної культури і спорту : зб. наук. пр. / Харк. держ. акад. фіз. культури ; [редкол. : Є. В. Імас та ін.]. ‒ Харків : ХДАФК, 2018. ‒ С. 168‒173.
Abstract: У роботі приведено результати дослідження вивчення психофізіологічного емоційного компоненту ‒ управління емоціями та самомотивації у студентів факультету фізичного виховання. Вказано, що тих, які мають низький рівень управління емоціями майже на 5% більше, ніж з високим, яких у, свою чергу, лише 9,5%; кількість тих, що має високий рівень самомотивації майже 20%. В работе приведены результаты исследования изучения психофизиологического эмоционального компонента - управление эмоциями и самомотивации студентов факультета физического воспитания. Указано, что тех, которые имеют низкий уровень управления эмоциями почти на 5% больше, чем с высоким, которых в, свою очередь, лишь 9,5%; количество тех, кто имеет высокий уровень самомотивации почти 20%. The paper presents the results of a study of the study of the psychophysiological emotional component - the management of emotions and self-motivation of students of the faculty of physical education. It is indicated that those who have a low level of emotional control are almost 5% more than those with a high one, which, in turn, are only 9.5%; the number of those who have a high level of self-motivation is almost 20%.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2578
Appears in Collections:Кафедра анатомії і фізіології людини імені д.м.н. проф. Я. Р. Синельникова



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.