Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2557
Title: Акмеологічні засади професійної самореалізації вчителів у системі методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладів
Other Titles: Акмеологические основы профессиональной самореализации учителей в системе методической работы общеобразовательных учебных заведений
Acmeological foundations of professional self-realization of teachers in the system of methodological work of general educational institutions
Authors: Рибалко, Л. С.
Черновол-Ткаченко, Р. І.
Куценко, Т. В.
Рыбалко, Л. С.
Черновол-Ткаченко, Р. И.
Куценко, Т. В.
Rybalko, L. S.
Chernovol-Tkachenko, R. I.
Kutsenko, T. V.
Keywords: педагогіка
професійна самореалізація вчителів
методична робота
загальноосвітні навчальні заклади
акмеологічний підхід
педагогічна майстерність
педагогика
профессиональная самореализация учителей
методическая работа
общеобразовательные учебные заведения
акмеологический подход
педагогическое мастерство
pedagogy
professional self-fulfillment of teachers
methodical work
general educational institutions
acmeological approach
pedagogical skill
Issue Date: 13-Jul-2017
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, ТОВ «Видавнича група “Основа”»
Citation: Рибалко Л. С. Акмеологічні засади професійної самореалізації вчителів у системі методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладів : кол. моногр. / Л. С. Рибалко, Р. І. Черновол-Ткаченко, Т. В. Куценко ; Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. – Харків : Основа, 2017. – 128 с. – (Бібліотека журналу «Управління школою» ; Вип. 7 (174)).
Abstract: У монографії розкрито проблему професійної самореалізації вчителів у системі методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладів із позиції акмеологічного підходу. Упровадження акмеологічних ідей розвитку та саморозвитку особистості, формування професійної «Я»-концепції учителя, досягнення акме через професіоналізм і педагогічну майстерність у шкільну практику сприяють підвищенню ефективності педагогічного процесу, побудові міжособистісних відносин на засадах співпраці та партнерських відносин. Монографію адресовано педагогічним працівникам, керівникам загальноосвітніх навчальних закладів, студентам і слухачам магістратури вищих педагогічних навчальних закладів, системи післядипломної педагогічної освіти, аспірантам і докторантам. В монографии раскрыта проблема профессиональной самореализации учителей в системе методической работы общеобразовательных учебных заведений с позиции акмеологического подхода. Внедрение акмеологических идей развития и саморазвития личности, формирование профессиональной «Я»-концепции учителя, достижения акме через профессионализм и педагогическое мастерство в школьную практику способствуют повышению эффективности педагогического процесса, построении межличностных отношений на основе сотрудничества и партнерских отношений. Монография адресована педагогическим работникам, руководителям общеобразовательных учебных заведений, студентам и слушателям магистратуры высших педагогических учебных заведений, системы последипломного педагогического образования, аспирантам и докторантам. The monograph discloses the problem of professional self-realization of teachers in the system of methodological work of general educational institutions from the perspective of an acmeological approach. The introduction of acmeological ideas of personal development and self-development, the formation of a professional “I” concept of a teacher, acme achievements through professionalism and pedagogical mastery in school practice contribute to increasing the effectiveness of the pedagogical process, building interpersonal relationships based on cooperation and partnerships. The monograph is addressed to teachers, heads of secondary schools, students and graduate students of higher educational institutions, postgraduate teacher education, graduate and doctoral students.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2557
ISBN: 978-617-00-3132-7
Appears in Collections:Кафедра педагогіки
Кафедра наукових основ управління
Монографії



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.