Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2502
Title: Проблеми впровадження інклюзивної освіти в Україні
Other Titles: Проблемы внедрения инклюзивного образования в Украине
Problems of introducing inclusive education in Ukraine
Authors: Комісова, Т. Є.
Кошель, Н. Д.
Коваленко, Л. П.
Комисова, Т. Е.
Кошель, Н. Д.
Коваленко, Л. П.
Komisova, T. E.
Koshel, N. D.
Kovalenko, L. P.
Keywords: анатомія
фізіологія
самоактуалізація
інклюзивна освіта
загальноосвітні навчальні заклади
анатомия
физиология
самоактуализация
инклюзивное образование
общеобразовательные учебные заведения
anatomy
physiology
self-actualization
inclusive education
general educational institutions
Issue Date: 2018
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Комісова Т. Є. Проблеми впровадження інклюзивної освіти в Україні / Т. Є. Комісова, Н. Д. Кошель, Л. П. Коваленко // Педагогіка здоров’я : зб. наук. пр. VІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., Харків, 18-19 трав. 2018 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; за заг. ред. І. Ф. Прокопенка. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 710–712.
Abstract: Успішна та ефективна практична реалізація процесу інклюзивного навчання залежить насамперед від ставлення до нього учителя як субʼєкта навчальної діяльності. Якщо особливості психофізичного розвитку дитини – це, майже завжди, незмінний фактор, то спроможність учителів щодо свідомої зміни свого ставлення до них, розширення знань, умінь та навичок у навчанні та вихованні дітей з вадами психофізичного розвитку, використанні ними різноманітних форм, методів і прийомів роботи мають змогу змінитись на краще. Саме за таких умов є можливим ефективне запровадження інклюзії в практику роботи загальноосвітніх навчальних закладів. Успешная и эффективная практическая реализация процесса инклюзивного обучения зависит прежде всего от отношения к нему учителя как субъекта учебной деятельности. Если особенности психофизического развития ребенка - это почти всегда неизменный фактор, то способность учителей к сознательному изменению своего отношения к ним, расширения знаний, умений и навыков в обучении и воспитании детей с нарушениями психофизического развития, использовании ими различных форм, методов и приемов работы могут измениться к лучшему. Именно при таких условиях возможно эффективное внедрение инклюзии в практику работы общеобразовательных учебных заведений. Successful and effective practical implementation of the inclusive learning process depends primarily on the attitude of the teacher as a subject of educational activity. If the characteristics of the child’s psychophysical development is almost always an invariable factor, then the ability of teachers to consciously change their attitude towards them, expand knowledge, skills in teaching and raising children with impaired psychophysical development, their use of various forms, methods and techniques of work can change for the better. It is under such conditions that the effective introduction of inclusion into the work of general educational institutions is possible.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2502
Appears in Collections:Кафедра анатомії і фізіології людини імені д.м.н. проф. Я. Р. Синельникова

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Комісова Т. Є. та ін. .pdf2.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.