Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2469
Title: Загальна мистецька освіта в середній школі Данії у ХХ столітті
Other Titles: Общее художественное образование в средней школе Дании в ХХ веке
General art education in a school in Denmark in the twentieth century
Authors: Запара, А. І.
Беземчук, Л. В.
Запара, А. И.
Беземчук, Л. В.
Zapara, A. I.
Bezemchuk, L. V.
Keywords: мистецька освіта
Данія
середні школи
учні
креативність
студентські роботи
художественное образование
Дания
средние школы
ученики
креативность
студенческие работы
art education
Denmark
average schools
students
creativity
student work
Issue Date: 21-Apr-2017
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Запара А. І. Загальна мистецька освіта в середній школі Данії у ХХ столітті / А. І. Запара, Л. В. Беземчук // Час мистецької освіти. Особистість у мистецькому просторі сучасної Європи : зб. тез та матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 20-22 квіт. 2017 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; заг. ред. Т. А. Смирнової. – Харків : ХНПУ, 2017. – С. 41–42.
Abstract: В статті проаналізовано особливості загальної мистецької освіти в середній школі Данії у ХХ столітті. Розкрито, як реалізують данці один з основних напрямів оновлення освіти - сприяння розвитку креативності учнів. В статье проанализированы особенности общего художественного образования в средней школе Дании в ХХ веке. Раскрыто, как реализуют датчане один из основных направлений обновления образования - содействие развитию креативности учащихся.The article analyzes the features of general art education in a high school in Denmark in the twentieth century. It is disclosed how the Danes realize one of the main directions of updating education - promoting the development of students' creativity.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2469
ISBN: 978-617-7298-28-0
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та диригентсько-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.