Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2459
Title: | Формування ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музичного мистецтва |
Other Titles: | Формирование ценностных ориентаций будущего учителя музыкального искусства Formation of value orientations of the future teacher of musical art |
Authors: | Чумак, Ю. В. Тушева, В. В. Chumak, Yu.V. Tusheva, V. V. |
Keywords: | мистецька освіта вчителі музичного мистецтва ціннісні орієнтації студентські роботи художественное образование учителя музыкального искусства ценностные ориентации студенческие работы art education teachers of musical art value orientations student work |
Issue Date: | 21-Apr-2017 |
Publisher: | ХНПУ імені Г. С. Сковороди |
Citation: | Чумак Ю. В. Формування ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музичного мистецтва / Ю. В. Чумак, В. В. Тушева // Час мистецької освіти. Особистість у мистецькому просторі сучасної Європи : зб. тез та матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 20–22 квіт. 2017 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; заг. ред. Т. А. Смирнової. – Харків : ХНПУ, 2017. – С. 8–10. |
Abstract: | Стаття висвітлює деякі аспекти формування ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах вищої педагогічної школи. Статья освещает некоторые аспекты формирования ценностных ориентаций будущего учителя музыкального искусства в условиях высшей педагогической школы.The article covers some aspects of the formation of value orientations of the future teacher of musical art in the conditions of the higher pedagogical school. |
URI: | http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2459 |
ISBN: | 978-617-7298-28-0 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики мистецької освіти та диригентсько-хорової підготовки вчителя |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Чумак Ю. В. Формування ціннісних орієнтацій .pdf | 489.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.