Перегляд за Автор "Чумак, Ю. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКультуротворчий підхід у формуванні готовності до професійної самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Чумак, Ю. В.У статті розглядається актуальна проблема застосування культуротворчого підходу у формуванні готовності до професійної самореалізації майбутніх вчителів музичного мистецтва. Здійснено аналіз науково-теоретичного досвіду щодо визначення базових понять дослідження та з’ясовано специфіку використання культурологічного підходу у професійній підготовці майбутніх вчителів музичного мистецтва. В статье рассматривается актуальная проблема применения культуротворческого подхода в формировании готовности к профессиональной самореализации будущих учителей музыкального искусства. Осуществлен анализ научно-теоретического опыта по определению базовых понятий исследования и выяснена специфика использования культурологического подхода в профессиональной подготовке будущих учителей музыкального искусства. In the article the issue application of the cultural-creative approach is examined in forming of the readiness to professional self-realization of the future music teachers. The analysis of the theoretical experience is carried out in relation to determination of the base concepts of the research and the specific of the use of the culturological approach is found out in professional preparation of the future music teachers.
- ДокументФормування ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музичного мистецтва(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2017-04-21) Чумак, Ю. В.; Тушева, В. В.Стаття висвітлює деякі аспекти формування ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах вищої педагогічної школи. Статья освещает некоторые аспекты формирования ценностных ориентаций будущего учителя музыкального искусства в условиях высшей педагогической школы.The article covers some aspects of the formation of value orientations of the future teacher of musical art in the conditions of the higher pedagogical school.